środa, 11 września 2013

Wycinanka

Z góry Was przepraszam, że jest mnie trochę mniej i rzadziej dodaję posty, ale jest to związane z bardzo napiętym grafikiem - mój kalendarz pęka w szwach - szkoda, że doba ma tylko 24h. Zapewne do końca września tak już pozostanie. Jedno jest pewne - nie pozwolę Wam o mnie tak szybko zapomnieć i jak często to będzie możliwe będę się starała dodawać coś nowego :)
Dzisiaj w roli głównej tzw. wycinanka - dziurkowana spódnica podszyta różowym materiałem do której postanowiłam dobrać sweterek w równie soczystym różu co podszewka. O zamszowych szpileczkach mogę powiedzieć tylko tyle, że dopełniają całość i są mega wygodne :)
Mam nadzieję, że się Wam spodoba!





sweterek - Zara
spódnica - No Name
puzderko - Parfois
buty - Reserved

37 komentarzy:

  1. cudowna spódniczka! piękne wzory! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. figurę masz idealną!! ; ]




    zapraszam .




    www.live-style20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wygladasz jak amerykanska gwiazda :) oczywiscie to mega komplement!

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica jest świetna, w ogóle zak nie jestem zadowolona z nadejścia jesieni, tak lubię tą porę z możliwość łączenia spódnic (bez rajstop) ze sweterkami i botkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna spódniczka. W C&A widziałam kopertówkę w niemal identyczny deseń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie wygladasz w ytc kolorkach! a biala spodniczka podkresla Twoje dlugie opalone nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy zestaw :) W ubieglym sezonie szalalam za tym odcieniem rozu :D szkoda ze lato sie konczy...
    Pozdrawiam i zapraszam do Nas: www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale laska!mamuśka aż miło popatrzeć;)pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie ci wtakim kolorze:) cała stylziacja bardzo mi się podoba:) szczególnie spódniczka:) w wolnej chwili gorąco zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:)http://myloovelyfun.blogspot.com/ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. słodko ale elegancko, śliczna fryzurka

    OdpowiedzUsuń
  12. spódniczka jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że różowy kolor jest stworzony dla blond włosów :-) Spódniczka bardzo oryginalna,

    OdpowiedzUsuń
  14. Często zaglądam na Twojego bloga. Masz duże wyczucie stylu. Chciałabym się poradzić w kwestii ubioru na wieczorną imprezę, która ma odbyć się w najbliższą sobotę. Wymagany strój elegancki. Impreza w lokalu z tańcami. Już jakiś czas temu kupiłam sobie białą sukienkę http://butik.kasiazapala.com/sukienki/375-adela.html chciałam ją zestawić z różową marynarką. Do tego złota biżuteria i złote puzderko. Czy uważasz, że pogoda, która nam się zdecydowanie zepsuła jest jeszcze odpowiednia do tego typu sukienki? Mam trochę konserwatywne podejście do mody, skoro jesień puka do drzwi, to trzeba zakładać ciemniejsze barwy. Mam nadzieję, że mylę się. Wolałabym pozostać anonimowa, dlatego nie piszę na priv.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh dziękuję za miłe słowa - bardzo mi miło!
      Co do sukienki - bardzo fajna klasyczna tzw. mała biała :) Spokojnie możesz ją ubrać - pogoda za oknem nie powinna być przeszkodą! Złote szpileczki i kopertówka jak najbardziej jestem za. Tak zastanawiam się czy nie warto byłoby zrezygnować z tego paska na rzecz naszyjnika. Widziałabym jakiś fajny, dośc duży naszyjnik z kamieniami - może być różnokolorowymi! Marynarka w różu bedzie ok! Pomyśl tylko nad tym naszyjnikiem :)

      Usuń
    2. Dziękuję za poradę, pomysł z naszyjnikiem bardzo przypadł mi do gustu :)

      Usuń
    3. i jeszcze jedno pytanie - jaki kolor lakieru do paznokci Twoim zdaniem będzie pasował? Marynarka będzie raczej w intensywnym różu.

      Usuń
    4. Myślę, że w kolorze marynarki będzie odpowiedni :)

      Usuń
    5. skorzystałam z Twojej porady i założyłam naszyjnik, bardzo cieszę się, że zdecydowałam się na białą sukienkę, chociaż w bardzo deszczową sobotę miałam jeszcze duże wątpliwości... muszę pochwalić się, że dostałam mnóstwo komplementów i przynajmniej zdecydowanie wyróżniałam się, większość dziewczyn było w czarnych sukienkach :) pozdrawiam

      Usuń
  15. Witam serdecznie gdzie mozna kupic taka spodniczke? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę poszukać w necie - ja niestety nie ma już do nich dostępu :(

      Usuń
    2. A możesz choć trochę naprowadzić gdzie można je znaleźć bo niestety po przeszukaniu internetu, takiej nie znalazłam :( chciałabym również wiedzieć czy ten sweterek pochodzi z obecnej kolekcji Zary? Ucieszyłabym się gdybyś umieszczała link do każdego ubrania, gdzie można je kupić

      Usuń
  16. Widzialas mnostwo kuponow rabatowych z nowym numerem Elle????? w dniach 5 - 6 pazdziernika ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ajjj jak ślicznie !
    Ostatnio wszystko co różowe dla mnie jest piekne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne zestawienie , biel i róż ! wyglądasz pięknie ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. słodki róż, ale w bardzo dobrze dobranej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. love the look! great color combinations. you look beautiful

    Kiki Simone
    http://kikisimonefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń