czwartek, 17 października 2013

Duet ZARA&HM

Dzisiejszy zestaw to duet Zara & HM. W roli głównej - ceratowa spódnica. Kupując ją wcale tak o niej nie myślałam. Nazwała ją tak opiekunka moich dzieci - to była jej pierwsza myśl gdy ją zobaczyła :) Faktycznie kiedyś bardzo często można było oglądać tego typu materiał na stołach kuchennych. Ja gdy ją pierwszy raz ujrzałam zwróciłam uwagę na jej kolor i fason - to właśnie mnie w niej najbardziej urzekło. Myśląc o niej widziałam ją w zestawie z motywem kwiatowym - dlatego też postanowiłam połączyć ją z bluzą w tym o to właśnie wzorze. Dodatki w pomarańczu natomiast świetnie dopełniają całość i nadają charakteru całemu zestawowi. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!








bluzka - Zara
spódnica - H&M
kopertówka - H&M
buty - Zara

23 komentarze:

  1. Pięknie dobrałaś dodatki do tej spódnicy. Sama spódnica, bardzo ekstrawagancka. Całość super!!!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie <3 Bardzo ciekawa ta spódnica. A szpilki po prostu boskie <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie materiał ma specyficzny, troszkę kojarzący się z ceratką ;d ale w połączeniu z pomarańczą i kwiatami - cudo! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna spódnica, fajne połączenie :) I buty mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w Twojej spódnicy:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw jest fantastyczny. Lubię połączenie bluzy ze spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
  7. http://coprzyniesienowydzien26.blogspot.com/17 października 2013 15:07

    bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. tak, nam też się bardzo podoba!:)
    inspirujesz!

    OdpowiedzUsuń
  9. bombowa ta spódnica ! a buty bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa spódnica bardzo fajnie zestawiona :) szpilki cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. nice blog! you're beautiful and have a great style!

    would you like to follow each other? check out my blog, i will be so glad if you like it! :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny zestaw, plus za odwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. buciki masz wspaniałe a spódnica ma rewelacyjny kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  14. i'm following you via gfc

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta spódnica do mnie nie przemawia, za to cała reszta jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi sie podoba! cudnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń