środa, 23 października 2013

Flower Girl

Tak jak wskazuje nazwa dzisiejszego posta dzisiaj jestem dziewczyną w kwiatach :) Moją roślinną sukienkę "wyhaczyłam" w Zarze. Gdy ją kupowałam zostałam zapytana jak się niej czuję, bowiem jak się dowiedziałam sukienka budzi wiele kontrowersji. Ma tyle zwolenników co przeciwników. Jednak moja odpowiedź mogła być tylko jedna: świetnie. Ma ciekawy wzór, fajny fason i długość- co tu dużo mówić jest bardzo kobieca. Ma jeszcze jedną zaletę można do niej dopasować wiele kolorów szpilek i kopertówek i za to ją właśnie uwielbiam :) A Wy co o niej sądzicie? 








sukienka - Zara
kopertówka - Parfois
buty - Bershka

16 komentarzy:

  1. Piękna sukienka i cudownie niej wyglądasz.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka i buty - świetnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz:) śliczna sukienka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jak zawsze cudowne.
    Wydaje mi się czy zeszczuplałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest genialna! Wygladasz w niej bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miły komentarz u mnie:-)
    Obejrzałam Twojego bloga, masz świetny gust i wyczucie stylu.
    Fajna i zgrabna dziewczyna z Ciebie.
    Pozdrawiam\Ela

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej,ale się cieszę w końcu znalazłam adres twojego bloga, zgubiłam ehh. dodaję do linków na głownej, aby zapobiec temu na przyszłość;)) uwielbiam twój blog^^;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna! ♥

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. matko co za figura!!!!!!!!!!!!!! Fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na 3 zdjęciu masz przepiękny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Przesliczna jestes, inspirujesz <3
    Piekna sukienka, i ta idealna figura! mmm

    Dziekuje za mily komentarzyk i odwiedziny! Oraz zapraszam na wiecej :-)

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń