poniedziałek, 7 października 2013

I would........


Bardzo lubię połączenie szarości z bladym różem. Tak więc gdy tylko zobaczyłam tę bluzę wiedziałam, że za chwilkę wyląduje w mojej garderobie. Tego typu bluzy można łączyć na wiele sposób - chcąc uzyskać sportowy look wystarczy zestawić ją z szarymi dresowymi spodniami. Buty na obcasie z kolei spowodują, że będziemy wyglądać bardziej elegancko. Połączenie jej z bufiastą spódniczką fajnie by ją przełamało i mogłoby być bardzo ciekawie. Ja z kolei dobrałam do niej dżinsowe spodnie z naszytymi, albo raczej przyklejonymi diamencikami. Jako odzienie wierzchnie posłużyła mi kurtka z prasowanej wełny, która ma przepiękny kolor - zbliżony do koloru bluzy. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?! 







bluza - Stradivarius
spodnie - H&M
kurtka - Stradivarius
torebka - Parfois
buty - Wiwa

23 komentarze:

  1. Tez lubie takie polaczenie kolorow, bluza i kurtka sa rewelacyjne, super look! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wyglądasz:) podoba mi się Twoja kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kurteczka bardzo ładnie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham szary w połączeniu z różem :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalnie :) Kurtka przepiękna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do obserwowania
    http://swiatcharlotty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka rewelacja ♥ wspaniale
    pozdrawiam:* OLA

    OdpowiedzUsuń
  7. kurtka - rewelacja
    bardzo ładnie Ci w taki odcieniu różu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, kurteczka bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie, bardzo mi się ten strój podoba:) pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz nieziemsko, fajne polaczenie kolorow

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudrowa kurteczka jest naprawdę ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna koszulka, rewelacyjna kurtka!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam sie w tych spodniach)ewelina

    OdpowiedzUsuń
  15. Look piękny, ale moją uwagę przykuwa Twoja fryzura - wyglądasz w niej rewelacyjnie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń