wtorek, 29 października 2013

Przeplatana srebrną nitką

Dzisiaj serwuję trochę szarości, srebra i czerni. Można powiedzieć, że to kolory jesieni - częto wybiarane przez dziewczyny (i nie tylko) w tej porze roku. Pomimo tego, że bardzo lubię te kolory przyznam się Wam szczerze, że zaczyna mi brakować intensywniejszych barw i kolorów na polskich ulicach. Przecież jesień i zima też może być kolorowa - ale to już temat na następny post :) We wszystkim trzeba zachować umiar! Przyjemnego dnia moje drogie!  






sweter - Mohito
spódnica - No Name
buty - No Name

35 komentarzy:

  1. Każdy element powyższego^^outfitu mi się podoba;>>

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny sweterek, całość bardzo szykowna, no i Ty jak zwykle urocza. Ja nie wyglądam korzystnie w szarym kolorze, więc jeśli go noszę, to raczej nie przy twarzy. Moja jesień, jak wiesz, jest zdecydowanie w intensywniejszych kolorach. Każdy przecież nosi to, co lubi. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  3. we wszystkim wyglądasz rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja. Gdzie można kupić taką spódniczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz proszę maila do mnie w tej sprawie

      Usuń
  5. Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna spódnica, przypomina mi trochę styl ciuchów z O La La :) Rewelacyjny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek śliczny ze spódniczką tworzą świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie,zawsze kobieco i z klasą;)

    OdpowiedzUsuń
  9. witam, mam do Ciebie pytanie z innej beczki,szukam czarnych kinkietów i bardzo spodobał mi się Twoje z poprzednich postów,można wiedzieć gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódnica! Sama mam ochotę na pikowaną, ale sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek,świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny zestaw! ;)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Gdzie moge kupic takie buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz do mnie maila proszę w tej sprawie

      Usuń
  14. Bardzo interesująco i stylowo.Świetnie zestawione elementy - szczególnie buty.:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Z każdą stylizacją co raz bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! a co to za szminka?????
    ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inglot, niestety nie mam jej przy sobie i numeru nie pamiętam

      Usuń
  17. Kobieto, jesteś moim modowym guru :) Ale z takim talentem trzeba się urodzić, mi pozostaje inspirować się ;) Przebijasz wszystkie Jessiki i Maffashiony swoją niewymuszoną naturalnością, dodatkowo cenię Cię za to, że będąc mamą nie przestałaś dbać o siebie, a to wcale nie jest takie proste, bo czasu dla siebie przy dzieciach jest duuuuużo mniej (czasem wcale).
    Świetny set, baaardzo kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek jest genialny! Piekny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  19. a mnie bardzo ciekawi jakiego produktu do twarzy uzywasz,ze Twoje policzki sa zawsze "glow" ,a skora tak promienna.
    To jakis rozswietlacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozświetlacza nie używam. Na policzki nakładam róż - obecnie stosuję Lancoma i Chanel (niestety nie pamiętam numerów)

      Usuń
  20. super stylizacja, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeden z LEPSZYCH blogów jakie widziałam ! :-) A widziałam DUŻO ! Pozdrawiam ciepło i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń