piątek, 8 listopada 2013

Krata

Krata to jeden z modniejszych wzorów tej jesieni. Projektanci prześcigają się w pomysłach, a można by było pomyśleć, że w tym temacie już nic nowego się nie wymyśli. Moja dzisiejsza krata to ta najbardziej standardowa i znana od wielu lat. Można powiedzieć, że moje spodnie, bo to właśnie one dzisiaj grają pierwsze skrzypczre zostały unowocześnione jedynie skórkowym paskiem wszystym po długości. Co do reszty garderoby to uzupełnienie stanowi czarny futrzak oraz biała niezawodna koszula (body). Mam nadzieję, że się Wam spodoba?! 


 



 


koszula - Stradivarius
futrzak - No Name
spodnie - No Name
buty - No Name

40 komentarzy:

  1. Wyczucie stylu na 5+ .
    Niedługo koleżanka dobije do miliona liczby wyświetleń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie być dziewczyna na 5+
      do miliona jeszcze troszkę :)

      Usuń
  2. Nie przepadam za wzorzystymi ubraniami ale ta stylizacja jest cudowna.
    Piękne buty.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, na bogato ale z klasą! Wygladasz genialnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Mi również krata przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy Twojej urodzie tym bardziej wszystko sie obroni :) swietne spidnie, poluje na takie ♡
    jestes sliczna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krata jest genialna, a na spodniach wygląda super! :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie, też muszę poszukać czegoś w kratkę w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna koszula, czy to aktualna kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie z zeszłego roku, ale tego typu koszule pojawiają sie u nich dość często

      Usuń
  9. Rewelacja! Tylko wszystkie najfajniejsze rzeczy no name :( Powiedz proszę czy kupione na WGO czy w jakimś sklepie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczy pochodzą jak to mawiają moje koleżanki "ze źródełka" jeśli jesteś czymś zainteresowana proszę na prive
      niektóre rzeczy są jeszcze dostępne :)

      Usuń
  10. Tylko Ty możesz tak odjazdowo w tych spodniach wyglądać! Mega :) Zazdroszczę figury

    OdpowiedzUsuń
  11. cudownie wyglądasz w tym zestawie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne polaczenie, sporo sie dzieje i jest ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. OJ, a ja chce taki futrzak:) Pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny outfit <3 zakochałam się! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. krata jak krata, ale Twoje nogi wygladaja w niej przecudownie, masz boską figurę! pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Love the tartan trousers with the fur gilet.

    xoxo
    Ivy
    http://www.purrpleivy.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodnie są świetne i fajnie współgrają z futrzaną kamizelką :) Uwielbiam kratę, w mojej szafie najczęściej gości na koszulach, ale spodnie to o wiele oryginalniejsze rozwiązanie :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te spodnie ! Futerko również bardzo mi się podoba :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw, bardzo ciekawe spodnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. swietne sa te spodnie!! idalnie wygladaja na Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, wyglądasz zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Całość wygląda fantastycznie. Piękne spodnie. Mam dwa pytania: dzisiaj widziałam dzisiaj na Twoim fanpage'u fajną białą sukienkę, możesz napisać jakiej marki jest? z jakiego materiału? A druga sprawa, z trochę innej beczki... pięknie wyglądają żółte kwiaty w ogrodzie za Tobą, są w doniczkach, czy w gruncie?

    OdpowiedzUsuń
  23. kwiaty sa w doniczkach, a sprawie sukienki zapraszam na prive

    OdpowiedzUsuń
  24. Futrzak i spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne połączenie:)
    krata ekstra!:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. You look like Zoe from American Horror Story :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Look świetny a Ty piękna jak zwykle. Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń