piątek, 15 listopada 2013

Maxi dress

Dzisiaj nie spodnie, nie mini tylko długość maxi na pierwszym planie. Sukienka z lekkiego materiału jesienią - czemu nie?! Moich pomysłów na nią było kilka - dzisiaj przedstawiam Wam jeden z nich. Postanowiłam połaczyć ją z puchowym bezrękawnikiem o kilka tonów jaśniejszym od sukienki. Myślę, że gruby wełniany sweter też świetnie by się z nią komponował, ale ta wersja innym razem :)
Przyjemnego piątku - jak dla mnie najlepszego dnia - oczywiście gdy już jestem po pracy :)





sukienka - No Name
bezrękawnik - Elizabetta Franchi

16 komentarzy:

  1. Jestem jak najbardziej na tak z długością maxi na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w długich sukienkach! Zazdroszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz rewelacyjnie! Ta sukienka jest cuudna ;)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie:)Mam do Ciebie prośbę:)Wiem że używasz pomadek z inglota:)Mogę wiedzieć z jakiej serii i jakie najbardziej klasyczne kolorki możesz polecić:)?Dziękuję i Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak elegancko! Świetny bezrękawnik!
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna maxi! Piękna kolorystyka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous.
    You are soo pretty!
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Such an inspirational post! I enjoyed reading it :) I love your blog, too!
    Would you like to follow each other via GFC and Bloglovin? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)

    Tina from the Style Sinners
    Twitter - @TinaStefanovic
    Instagram - @tina_stefanovic
    www.tinasstylesinners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zestaw i pięknie wyglądasz na zdjęciach. Sukienka maxi jest cudowna. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń