poniedziałek, 25 listopada 2013

Pikowania

Tak jak zapewne zdążyłyście już zauważyć ostatnio w sklepach królują pikowane rzeczy. Pikowania możemy odnaleźć zarówno na bluzach, spodiach, sukienkach. Dzisiaj chcę Wam zaprezentować jedną z moich ulubionych sukienek. Nie dość, że sukienka ma świetny krój to jeszcze jest utrzymana w biało-czarnej kolorystyce i posiada jak też modne ostatnio pikowane elementy. Jest bardzo dziewczęca i co najważniejsze wygodna. Pasują do niej zarówno kozaki jak i botki - buty na obcasie i płaskie. Jak więc można nie polubić tego typu sukienek :) Ja zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :)







sukienka - Monariss
kurtka - Zara
torebka - Michael Kors
buty - Zara

24 komentarze:

  1. Swietny Look! Sukienka prezentuje sie ciekawie, no i ogolnie caly zestaw bardzo ladnie dobrany :)
    Pozdrawiam

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ladna stylizacja!!! :))) mam jedno pytanko, jakiego rozswietlacz pani uzywa?:) przepieknie rozswielone policzki ma pani:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używam rozświetlacza - jedynie róż do policzków

      Usuń
    2. A mogę wiedziec jaki to róż?Myslę ze w ogóle fajnie jakby pojawil się jakiś wpis o kosmetykach:)

      Usuń
    3. ten róż to Chanel nr 64 pink explosion

      Usuń
  3. Piekna stylizacja - kocham biało-czarne zestawienia, sa takie wyraziste,graficzne.Pieknie Ci w tym ubranku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też czekam na swoją pikowaną sukienkę:) zestaw fantastyczny a Ty cudownie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. brak mi słów kocham cię za twój fantastyczny wyglad,wyglądasz bosko,,pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna sukienka. Można zapytać gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, chętnie wskoczyłabym w ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze nie pokazalas sukienki w calej okazalosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie szkoda - trzeba będzie w takim razie stworzyć jeszcze jeden post z jej udziałem :) na pewno jest warta tego :)

      Usuń
  9. sukienka ma długi, czy krótki rękaw?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka jest na długi rękaw - rękawy jak i tył sukienki jest czarny bawełniany.

      Usuń
    2. jeśli jesteś nią zainteresowana to napisz do mnie proszę wiadomość - prześlę więcej jej zdjęć :)

      Usuń
    3. Ja też jestem zainteresowana sukienką,jaka jest jej cena ? Agnieszka

      Usuń
  10. przepięknie !
    sukienka boska

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam na Pani bloga przypadkiem i jestem zachwycona;) świetne stylizacje, a te na luzie totalnie w moim stylu, nic bym nie zmieniała;) i jeszcze zakochalam się w Pani włosach, fryzura i kolor ahhh ! sama jestem blondynką co miesiąc odwiedzającą fryzjera, mam pytanie właśnie, czy Pani stosuje rozjaśniacz czy farbę? bo włosy sądząc po zdjęciach są w super kondycji :) A jak farba to prosimy o kolorek :) Pozdrawiam ,Joanna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zauroczona sukienką i Tobą. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń