wtorek, 5 listopada 2013

Woalka

Przejrzysta tkanina służąca do okrycia twarzy, najczęściej spotykana przy kapeluszach oraz bardzo często wykorzystywana jako ozdobny dodatek do stroju ślubnego - tak pokrótce można zdefiniować tytuł dzisiejszego posta. U mnie dzisiaj w trochę innym wydaniu jako dodatek do czapki. Czerń jak wiecie to nie jest mój ulubiony kolor - dzisiaj na dodatek total look w tym kolorze. Muszę się Wam jednak przyznać, że ku mojemu zaskoczeniu w tym wydaniu czułam się bardzo dobrze, ale to zasługa raczej formy aniżeli koloru. Uwielbiam taki krój sukienek, czuję się w nich bardzo komfortowo. Monochromatyczność postanowiłam jednak przełamać złotymi akcentami w postaci obcasa, torebki oraz wykończeń przy kurtce. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!









czapka - Elisabetta Franchi
sukienka - Cha&Mi
rajstopy - Marilyn
kurtka - Zara
torebka - No Name
buty - Mohito

35 komentarzy:

  1. Świetny zestaw. Nigdy nie pomyślałabym że można ubrać czapkę z pomponem do szpilek ale jak widać można i całkiem nieźle to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o proszę nie widziałam Cię jeszcze w takim wydaniu, bawisz się modą, super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw. Taki jesienny jednocześnie elegancki.Pompon +woal=super look

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy, niebanalny zestaw. Ślicznie wyglądasz w czerni. Zachwycam się butami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. idealnie pod każdym względem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, po prostu wow, ślicznie. Napisz proszę gdzie można kupić taką sukienkę. Jest cudowna i chętnie widziałabym ją w mojej szafie. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  7. czapa jest czadowa! i sukienka również wymiata, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja taka ooo niby fajnie wszystko ale jakos tak nie powala ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powala i to bardzo, wygladasz rewelacyjnie, masz swietne wyczucie stylu. malo kto potrafi tak wszystko perfekcyjnie dobrac. jesli ktos sie ze mna nie zgodzi to swiadczy to tylko o jego braku wyczucia i smaku w modzie

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czpka jest swietna, ale chyba jeszcze bardziej podoba mi sie ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ta sukienka jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby ktoś był zainteresowany mam do nich dostęp, ale w tej sprawie proszę na priv!

      Usuń
  12. swietnie sie odznacza ta zlota torebka od tego czarnego setu, super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka jest fantastyczna! Sukienka urocza a wszystko fajnie współgra <3 w ogóle bardzo ładna jestes :) pozdrawiamy i zapraszamy do nas,:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz fantastycznie!!! :) Świetnie złamana czerń złotymi dodatkami .... a woalka.... LOVE IT! <3
    Przeglądnęłam Twojego bloga i się zakochałam w Twoich stylówkach :D
    Zdecydowanie będę zaglądać częściej :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się kurteczka :) Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jesteś najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko idealnie dobrane...bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Amazing look! I love the high socks and boots
    xx

    Carina Hsieh

    carina@thefashionstudent.com
    www.thefashionstudent.com
    twitter.com/carinahsieh
    instagram.com/thefashionstudent

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja! :) Uwielbiam taki styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie naprawde!! dajesz mi inspiracje :)))) pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. hej możesz mi pomoc? myslalam by ubrac sie tak na bal andrzejkowy ;) czarna sukienka-tunika i takie rajstopni do tego czarne szpileczki. Myslisz ze bedzie pasowało? dodam ze mam 22 lata :) a bal to bal ale moj narzeczony idzie w t-shirt i marynarce ;) dziekuje za pomoc. buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie zestawy w tym sezonie uwielbiam, pieknie :)
    Pozdrawiam

    www.inspireyourlifenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń