sobota, 28 grudnia 2013

28/12/2013









sukienka - O la la
naszyjnik - Parfois
buty - Zara

14 komentarzy:

  1. Śliczny zestaw, w oko wpadły mi kozaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Angela czekam na post świąteczny, pochwal się prezentami, jakie dostałaś od Mikołaja:) Wyglądasz promiennie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja w moim guście! Bardzo mi się podoba! Jak malujesz oczy? Oglądałam twoje o wiele wcześniejsze posty, ale nie miałaś aż tak ładnie podkreślonego oka! Czy używasz równierz kredki do oczu oprócz tuszu? Ada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat mam nałożone cienie zarówno na górną powiekę jak i lekko podkreślony dół oka. Kredki nie używam, bowiem jak do tej pory nie udało mi się znaleźć takiej która by nie zostawiała śladu na górnej powiece i się nie rozmazywała

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedż. Życzę udanej zabawy sylwestrowej!
      Ada

      Usuń
  4. super kiecka ; ))


    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna sukienka,bardzo pasuje do figury:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O la la! Cudowna jest ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś piękna.......

    OdpowiedzUsuń
  9. O la la - mają sklep on line? W następną niedzielę mam chrzciny i taka sukienka by mi się przydała tylko może w innym kolorze... Napisz proszę gdzie można dostać tą sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co się orientuję to nie mają sklepu on-line, ale sukienkę możesz kupić u mnie - zapraszam na prive

      Usuń