wtorek, 10 grudnia 2013

Codzienna

Na dzisiejszy zestaw składa się bluzka w pudrowym różu z jakże ostatnio modnym motywem twarzy oraz rozkloszowana spódnica w kolorze ołówka z wszytą pod materiał sztywną halką, która świetnie unosi wierzchni materiał i sprawia, że spódniczka nie jest banalna. Jest to fajny codzienny zestaw w którym muszę przyznać, że bardzo dobrze się czuję. A Wam jak się podoba?









bluzka - BluDeise
spódnica - No Name
torebka - Michael Kors
kurtka - No Name
buty - Zara

36 komentarzy:

  1. Sliczny look,ta spodniczka jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacja :) podobają mi się Twoje buty bardzo ....byłam w Zarze i ich nie ma ,może wiesz gdzie mogłabym je kupić ?
    Proszę o link :)
    bluangel@o2.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w sklepie stacjonarnym w Malcie. Niestety nie mam pojęcia czy są dostępne w sieci - może poszukaj na allegro.....

      Usuń
  3. Extra zestaw 8) A gdzie moge dostac ta kurtke, urocza jest! Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka jest zeszłoroczna - niestety już ich nie ma :(

      Usuń
  4. Bardzo ładnie ;-) jakbyś mogła tylko robić lepszej jakości zdjęcia i może w lepszej scenerii niż GH czy toaleta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzięki :)
      GH - niestety nie znam tego skrótu zapewne chodziło o CH :)
      jak dla mnie taka sceneria jest odpowiednia :)

      Usuń
    2. CH, GH - wszystko jedno, w Krakowie mówimy galeria handlowa ;-)

      Usuń
  5. o znowu centrum handlowe :) Wyglądasz ślicznie, bardzo dziewczęco, zwłaszcza na foto w toalecie.
    Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak, jedna z fajniejszych galerii w Poznaniu :)
      i to wcale nie jest toaleta tylko pokój dla matki z dzieckiem :)

      Usuń
  6. może lepiej spacerek na świeżym powietrzu zamiast marketu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spacer na świeżym powietrzu obowiązkowo i to minimum raz dziennie :) w końcu trzeba się hartować!

      Usuń
  7. pięknie wyglądasz:) spódnica <3

    OdpowiedzUsuń
  8. znowu galeria czy to przypadek ? chyba nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw-taki wdzięczny i pełen uroku a jednocześnie, jak sama mówisz wygodny.Ale uważaj rośnie ci,, konkurencja,,-ta mała ślicznotka na fioletowej pufie wygląda równie uroczo jak mama:-)Pozdrawiam-Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz proszę czy kozaki z ZARY, które masz na nogach są wygodne i czy rozmiarówka wypada standardowo czy trzeba brać o rozmiar większe?
    Wyglądasz pięknie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kozaki są mega wygodne - jedne z lepszych kozaków jakie miałam i mam :)
      Rozmiarówka wypada standardowo!

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. Czy spódnica była by dostępna u Ciebie?

      Usuń
    3. Tak jeszcze jest dostępnych kilka sztuk - proszę na prive

      Usuń
    4. Ja także w sprawie czarnej spódniczki...:) czy jest może jeszcze dostępna S/XS ? Monika

      Usuń
    5. Tak jest jeszcze dostępna - proszę na prive

      Usuń
  11. Nieważne czy Ch, czy plener, wyglądasz uroczo na zdjęciach. Kurteczka jest piękna. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. ile kosztowały te kozaczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze nie pamiętam dokładnej ceny - wydaje mi się, że ok 350 zł

      Usuń
  13. Witaj :)
    Skąd jest Twoja piekna spódnica w kolorze fuksjowym z ostatniego posta na FB? Jest piękna i chętnie bym taką widziała i siebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skombinowała mi ją koleżanka - niestety nie jest z sieciówki :( i nie mam do niej dostępu

      Usuń
  14. Wielka szkoda :( bo czegos takiego własnie szukam i na pewno od razu bym ją wzięła :( Ale i tak dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed chwilką dostałam właśnie telefon, że jest szansa je zdobyć :) napisz proszę do mnie maila to będziemy miały wtedy kontakt bezpośredni

      Usuń