niedziela, 15 grudnia 2013

Firmowo

Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka zdjęć z piątkowego wieczoru. Był to wieczór spędzony w gronie znajomych z firmy jak można się spodziewać była to Firmowa Kolacja Wigilijna. Pomimo wcześniej planowanej czerni na ten wieczór ostatecznie postanowiłam założyć spódniczkę i bluzkę w śmietanowym kolorze. Czerń również się pojawiła, ale nie jako kolor bazowy, ale w dodatkach w postaci: butów, paska i kopertówki. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!








bluzka - Zara
spódniczka - LeMonada
pasek - River Island
kopertówka - Mochino
buty - Mohito

25 komentarzy:

  1. śliczna prześliczna spódnica :)))
    Bardzo dobry wybór koloru - biel jest bardzo charakterystyczna dla okresu świąt, dodatkowo jest elegancka i kobieca, super !

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja super! Zdjecia też fajne:) Sukienka o wiele lepiej wyglądałaby bez rękawów:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/last-christmas.html
    http://www.youtube.com/watch?v=WtKKWIdF3cw

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pięknie, zestaw idealny na takie wigilijne spotkanie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądałaś!
    Można wiedzieć gdzie pracujesz? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszło cudnie :) torebeczka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, elegancko i stosownie do okazji. Mam prośbę o poradę :) Kupiłam ostatnio bluzkę z Mohito w podobnym stylu, ale w granatowym kolorze. Z czym zestawiłabyś ją? Np. w jakim kolorze spódnica?

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny obcas mają Twoje buciki !

    OdpowiedzUsuń
  8. wooooow.....wyglądasz bosko......

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem zachwycona sukienką i butami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś prześliczną,uroczą Kobietką. Myślę,że wiele młodych mam chciałoby pewnie wiedzieć jak dbasz na co dzień o super figurę :) ?! Sama nie mam dzieci,ale podziwiam Cię w 100 % ;) Paulina

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny zestaw.Ja zawsze bałam się połączenia białej(ewentualnie jasnej) spódnicy z czarnymi rajstopkami,ale w twoim wydaniu wygląda to super.Pozdrawiam-Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja myslalam ze to sukienka jest, slicznie wygladasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. czy to złudzenie że jesteś tak wysoka że sięgasz głową do sufitu ,czy to pomieszczenie takie niskie,bardzo ładnie ci w tej bieli.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli masz problem ze świeceniem polecam puder bambusowy z Biochemii Urody albo niezmywalną frakcję oleju sojowego z BeautyEver albo Naturalis czy Ecospa, Zrób Sobie Krem... Frakcja to mój hit ostatnio, kupiłam w DDD i jestem wniebowzięta jest matem!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, nie mogę nigdzie znaleźć tej spódnicy lemonada. Widziałam jakies aukcje allegro tej firmy ale bez takiej spodnicy. Podpowiedz mi proszę gdzie można ja kupic bo muszę ja mieć :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w stanie Ci ją załatwić - napisz proszę do mnie maila w tej sprawie :)

      Usuń
  17. Andżeliko a są może inne kolory tej spódnicy? w jakiej cenie można ją dostać?

    pozdrawiam,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń