środa, 18 grudnia 2013

Kolor przewodni - czerń

Bluzka - moja nowość w szafie ma niewątpliwie kilka zalet. Jedną z nich jest jej kolor - ponadczasowa czerń, która pasuje  na wiele okazji i którą można łączyć w nieskończoność z innymi kolorami. Kolejną zaletą jest jej fason w którym każda z nas powinna czuć się dobrze i komfortowo - tego typu bluzka jest w stanie zatuszować wiele mankamentów. Poza tym idealnie komponuje się z leginsami i spodniami.
PS
Z góry przepraszam za słabą jakość zdjęć. To już chyba ten czas w którym nastąpiło zużycie materiału :) Oby tylko św. Mikołaj na czas odczytał mój list :)





 
bluzka - LeMonada
komin - Reserved
zegarek - Michael Kors
leginsy - River Island
torebka - Michael Kors
buty - Zara

24 komentarze:

  1. Super :) co to za pomadka na ustach ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna fryzurka, zapraszam do obserwacji na bloglovin<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluzka, podoba mi się! Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz ładna brwi :) jaki kolor henny robisz ?pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszam dwa kolory: czarną i brązową

      Usuń
  5. a czy ta bluzeczka jest dostępna? i czy można prosić o bardziej wyraźne zdjęcie jej? Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest dostępna - podaj maila to podeślę więcej zdjęć :)

      Usuń
    2. jeśli również mogłabym poprosić o informacje gdzie można kupić i o zdjęcia, będę wdzięczna! :-)
      martusia0608.allegro@wp.pl

      Usuń
    3. Witam. Jeżeli nie byłoby to problemem również proszę o wyraźniejsze zdjęcie bluzeczki oraz o namiary gdzie można ją zdobyć.
      Z góry dziękuję. Podaję maila sisi2289@interia.pl

      Usuń
  6. Ślicznie wyglądasz - świetne legginsy <3


    Pozdrawiam
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne spodnie :) ładnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  8. Angeliko ja mam pytanie z innej beczki chodzi mi o sukienke czarno-biala pikowana z postu z 25 listopada wysłałam Ci tez maila ale moze tu mi szybciej odpiszesz chodzi mi o materiał biały czarny wiem ze jest bawełna a biel?czy tez czy jest to taka sztywny materiał ?Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy leginsy są z aktualnej kolekcji? :-)
    Całość BOSKA!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mogłaby Pani zdradzić, jakich perfum Pani używa? Byłabym wdzięczna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od ponad 10 lat na mojej półce nie może zabraknąć Hypnotica Diora (od tego zapachu jestem uzależniona hihihi) poza tym od jakiegoś już czasu jestem również wierna Chloe Love i Dolce&Gabbana The one

      Usuń
  11. witam.jakiej farby używasz do włosów bo fajny kolorek.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę napisz jaki to model torebki. Jest piękna!

    OdpowiedzUsuń