poniedziałek, 23 grudnia 2013

Prosta forma

Dzisiaj chcę Wam pokazać jeden z moich ulubionych czarnych uniformów :) Rozkloszowana góra to jest to co najbardziej urzekło mnie w tym zestawie. Pasuje zarówno do spodni jak i do spódniczek. Postanowiłam zrezygnować z biżuterii na rzecz opaski, która stanowi nie tylko ozdobę głowy, ale również podkreśla prostą formę zestawu i dodaje trochę błysku. Mam nadzieję, że i Wam ten zestaw przypadnie do gustu?!







bluzka, spódnica - O la la
opaska - Promod
buty - Wiwa

11 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie! :)
    Piękna opaska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz:) podoba mi się ta opaska;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy jest jakis sposob na kupno tych kozaczkow gdzie je upolowac czy sa lakierowane?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny prosty ale szykowny zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładnie wyglądasz ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ten zestaw nie tylko przypadł do gustu. Uwielbiam go!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń