środa, 4 grudnia 2013

W 3-ech odsłonach

Dzisiaj post wyjątkowy, albo raczej inny niż zwykle.
Chcę Wam zaprezentować 3 różne oblicza tych samych rzeczy.
Trzy stylizacje - każda na inną okazję. Od codziennej po wieczorową. No to ruszamy.


Pierwszy zestaw - to wełniany czarny sweterek w serduszka w kolorze ecru i nawiązująca kolorem do owych serduszek rozkloszowana spódnica. Ten zestaw nazwałabym na co dzień - na uczelnię, do pracy czy na kawę z przyjaciółką.


sweterek -  Mariquita
spódnica -LeMonada
kozaki - Zara
 




Drugi zestaw - to połączenie spódnicy z poprzedniego zestawu z górą już bardziej elegantszą. By zestaw był jeszcze bardziej wytworny i oryginalny postanowiłam pod spódnicę założyć halkę z czarną lamówką, która świetnie dopełnia całość. Ten zestaw nazwałabym koktajlowym - w sam raz na kolację z ukochanym czy wieczorne wyjście z przyjaciółmi.


bluzka - Zara
spódnica - LeMonada
halka - No Name
buty - Zara






Trzeci zestaw to zestaw wieczorowy. Z poprzedniego zestawu postanowiłam pozostawić górę, a zmienić tym razem dół. Długa spódnica, albo raczej krótka z doszytym długim do niej szyfonem świetnie wysmukla sylwetkę i nadaje odpowiedniego nastroju :)


bluzka - Zara
spódnica- H&M




 


23 komentarze:

  1. pierwszy podoba mi się najbardziej :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawy!!!! A ty wyglądasz w nich bosko!!!!! Gdzie można kupić białą spódnicę? Jest świetna! Pozdrawiam!
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      w sprawie spódnicy proszę na prive

      Usuń
  3. Świetne pomysły! jednak najbardziej podoba mi się zdj. z pieskiem,,, Co moja Pańcia robi ? ?? hehe mały słodziak! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja:) bardzo na tak na oba zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi przypadły do gustu dwa pierwsze. Wyglądasz pięknie, jak zwykle :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zestawy są świetne :) W ostatnim wygladasz obłędnie ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta biała spódniczka jest fantastyczna, ale mi bardziej podobasz się w czarnym zestawie z maxi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. biała spódniczka jest przepiękna :)

    xx
    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. w każdym zestawie wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super styl! Fajny pomysł na notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mega mi się podoba , zapraszam do mnie:*:)
    http://iza-onmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie zestawy są cudowne!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajj jaka lalunia:D
    Bosko ,prześlicznie,)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, wyglądasz cudownie:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta przezroczysta bluzeczka jest bomba, też chcę taką:))

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, spodnica jest biala czy kremowa ? zastanawiam sie nad jej zakupem..ale waham się między kolorem białym, a kremowym :) dlatego proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest czysta biel - to taka śmietana :)

      Usuń
  18. dzięki za odpowiedź :) zdecyduję się raczej na ten ecru/ śmietanę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a Ty jaki byś mi doradziła bardziej na wiosnę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zerknij do mnie na FB tam są pokazane wszystkie dostępne kolory :)

      Usuń