poniedziałek, 30 grudnia 2013

W świątecznym klimacie

Święta święta i po świętach :) Nie wiem jak Wam, ale mi ten czas jak co roku bardzo szybko minął. Święta spędziłam w gronie najbliższych mi osób. W tym roku wyjątkowo wszyscy byli grzeczni bo nikt rózgi nie dostał, a ilość prezentów pod choinką była zdumiewająca :) nawet i o mnie Gwiazdor pamiętał :)
W dzisiejszym poście jedna ze śwątecznych stylizacji. W tej sukience urzekł mnie pasek, a dokładnie mówiąc sposób jego noszenia. Widoczna jest tylko jego przednia część - metalowa blaszka. Tył jest ukryty dzięki czemu materiał może swobodnie falować. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!










sukienka - LeMonada
rajstopy - Marilyn
kolczyki - Bijou Brigitte
kurtka - Zara
buty - Zara

21 komentarzy:

  1. To już kolejny fenomenalny ciuch na Twoim blogu z firmy LeMonada. Gdzie można kupić taką sukienkę oraz bluzkę z poprzedniego posta?
    Jak zwykle świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie - zapraszam na prive :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz cudownie! też gdzieś widziałam tą sukienkę, zwróciła od razu moją uwagę. Właśnie: skąd masz te śliczne ciuszki LeMonada czy O la la? Sprzedajesz może ciuszki z tych firm? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam do nich dostęp - jeśli jesteś czymś zainteresowana to proszę na prive :)

      Usuń
  4. To prawda ten pasek jest bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. a czy w Twoim źródle mozna upolowac jakas fajna bluze lub tunike mialas kiedys fajna w ostatnim mixie zdjeciowym taka czarna z białym paskiem i cwiekami jesli cos w tym stylu jest do zdobycia byłabym zainteresowana..a jak tam Mikołaj czekamy na post prezentowy ciekawa jestem tez Mikołaja maluchow mam w podobnym wieku i w tym roku mialam ciezki wybor nie wiedzialam na co postawic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę miała fajne nowości, ale już w nowym roku
      co do prezentów od Gwiazdora - za dużo ich nie było bo mamy zwyczaj w rodzinie, że robimy prezenty tylko dzieciom - postaram się wkrótce pokazać czym mnie uraczył Gwizador :)

      Usuń
  7. Śliczna sukienka. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy te sukienki można dostać w innym kolorze np czarnym?
    Stylizacja super ,jednak buty nie w moim stylu ,reszta boska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam jeszcze dostępną jedną jedyną sztukę w szarym kolorze w rozmiarze 36 (małe/średnie 38)

      Usuń
  9. Witam
    Bylabym wdzięczna za post przed noca sylwestrową na temat makijażu .
    Jest oczywiste że jestes wzorem do nasladowania :) chciałabym dowiedziec się jakich podkładów uzywasz ,tuszu do rzęs :)
    Wszystkie czytelniczki zapewne beda zachwycone :) Pozdrawiam i życze w Nowym Roku wszystkiego co Najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa sukienka! Z pewnością niebanalna przez swój krój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna jest ta sukienka, zachwyca mnie zwłaszcza tył - cudownie się układa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałam czy masz może tą sukienkę i spódniczkę w serca? Aha i interesuje mnie ta różowa kurteczka z baskinką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpisałam na fb - sukienki jak na razie są niedostępne z kolei co do spódniczek mam jeszcze 2 sztuki w rozmiarze 36. Kurtka jest z zeszłego roku - jest już niedostępna.

      Usuń
  13. Genialna sukienka!! Wyglądasz pięknie !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz rewelacyjnie! Masz piękne włosy! Wiem że malujesz je u fryzjera, ale bardzo proszę zapytaj u niego jakiego numeru farby używa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń