środa, 22 stycznia 2014

B&W

Dzisiaj krótki czarno-biały (Black&White) post. Krótki bo umieszczam zaledwie 3 zdjęcia. Czarno-biały bo to właśnie te dwa kolory dzisiaj dominują. Czarne skórkowe spodnie do kolan to jedna z bardziej charakterystycznych rzeczy w mojej garderobie. Nie ma co ukrywać, że ten rodzaj garderoby nie jest dla każdego, tym bardziej, że są one same w sobie dość obszerne. By rozjaśnić całość i nadać bardziej dziewczęcego wyrazu postanowiłam połączyć je z bluzką, która na pierwszy rzut oka wydaje się sportowa, a tak do końca nie jest bo rękawy ma wykonane z cienkiej półprzezroczystej tkaniny i właśnie dzięki temu można ją nosić na wiele sposób.  Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!   




bluzka - NoName
spodnie - NooNah
buty - No Name

27 komentarzy:

  1. Ślicznie :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz super - spodenki są obłędne!

    Pozdrawiam
    LiliS

    OdpowiedzUsuń
  3. Angelo- Ty w każdym zestawie wyglądasz ślicznie.-Pozdrawiam-Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyglądasz! Takie spodnie nie są dla każdego, to fakt - Tobie jednak bardzo one pasują. Świetna bluzka :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna bluzka.
    Czy mogłabyś kiedyś zrobić post na temat swojego makijażu (używanych kosmetyków)? Zawsze wyglądasz perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie jestem przekonana do końca, jednak bez wątpienia jest odważnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszcze wlosow! farba czy rozjasniacz? :P

    a zestaw niby taki prosty, ale ladnemu we wszystkim ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądając wszyskie dziewczyny W for fun jesteś z nich najpiękniesz ,najzgrabniejsza,wszystko co naj,naj naj,,,,cudowna dziewczyna mając dwójkę dzieci,,pracę ,dom nowy, tak być zadbaną szok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie ze nie trudno byc zadbana majac pieniadze ja pochodze z małego miasta gdzie na ulicach widac biede ładne dziewczyny chodza non stop w tych samych spodniach i nie ma co ukrywac bo pewnie i Angelika wie ze wiekszosc dziewczyn (nie mowie tu o blogerkach albo tzw"sponsorowanych laluniach" ale normalnych 25-35 latkach ktore maja dom, dzieci to wiekszosc moze sie ograniczyc do zakupu sezonowo 1 pary butów 1 kurtki bo za pensje nawet 2-3 tysiace co u mnie w miescie jest chyba rarytasem z kredytem na m3 na karku czynszem opłatami za przedszkola nie da rady byc modnym....a Angelice mozna pozazdroscic pozytywnie oczywiscie bo jest szczesciara i tyle

      Usuń
    2. powiem tak pieniądze to jedno, a styl i dbanie o siebie to drugie - czasem nie wystarczą pieniądze - znam wiele osób, które dysponują dość "grubym" porfelem, a nie potrafią się ubrać i nie mają wyczucia - zawsze uważałam i uważam nadal, że nie trzeba dużo wydawać by fajnie wyglądać - w sieciówkach i na wyprzedażach można upolować naprawdę świetne rzeczy i jak ma się na nie jakiś pomysł można z jedną rzeczą stworzyć kilka zestawów

      Usuń
    3. tylko np hm czy berskha w Poznaniu czy Warszawie ni jak sie ma do tej w mniejszych miastach u mnie hm to czasem ma takie ubrania jak z lumpeksu a juz na wyprzedaze to zwoza to co gdzie indziej sie nie sprzedalo

      Usuń
    4. rozumiem to i faktycznie to może być problem :( niestety mniejsze miasta mają to do siebie - trudniej jest upolować coś ciekawego - wtedy jeszcze pozostają sklepy on-line (jeśli ktoś oczywiście lubi robić zakupy przez internet)

      Usuń
  9. szkoda ze nie wyswietlasz wszystkich komentarzy szczegolne tych bez ochow i achow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie, że wyświetlam wszystkie komentarze naprawdę rzadko kiedy czegoś nie opublikuję - jest tak tylko wtedy kiedy komentarz nie ma nic wspólnego z modą, blogiem i nie nadaje się do pokazywania go światu :)

      Usuń
    2. Moj komentarz nie był krytyka Angeliki tylko stwierdzeniem ze mi w tych spodniach sie nie podoba i ze z zestawu najładniejsza jest buzia:) chyba krytyka nazwac tego nie mozna

      Usuń
    3. pewnie, że nie - to jest po prostu wyrażenie swojego zdania na temat zestawu :)

      Usuń
  10. popieram twoją opinię,jeżeli ktoś chce krytykowć w komentarzu to tylko przez zazdrość,ale jestem ciekawa jak ta osoba wygląd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście uważam, że fajnie jest mieć swoje zdanie - przecież nie polega to na tym, żeby kogoś chwalić pomimo tego, że się coś nie podoba - ja sama w tej kwestii (modowej) nie potrafię kłamać i zdarza mi się (i to nawet dość często) wyrazić zupełnie odmienną opinię na temat jakiegoś zestawu jak reszta osób - ale jest to zawsze szczere i według mnie na tym to właśnie polega. Sama jestem bardzo krytyczna w stosunku do siebie i czasem (a nawet dość często) stwierdzam, że mogłam zrobić coś lepiej.......

      Usuń
  11. genialne spodnie!
    wyglądasz w nich świetnie!
    aż zazdroszczę!

    całusy!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Angeliko czy juz wiosenne zakupy rozpoczelas myslalas nad postami "strikte"zakupowymi? nie na zasadzie chwalenia ale pokazania co aktualnie moznaby bylo upolowac w sklepach masz wyczucie umiesz szukac i wiele z nas czerpie inspiracje z Ciebie ja sama chetnie upolowałabym pare rzeczy z Twojej szafy wiosennej bo pare które juz masz tez posiadam bo tak mi sie spodobaly ale papuga ze mnie hihi ale mieszkam daleko wiec nie ma obawy...a mysle ze to fajne jak mozemy czerpac inspiracje z kogos tak pozytywnego jak ty....ja czerpie i oby tak dalej.Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie bomba! Skórkowe spodenki są mega oryginalne i niebanalne, rzadko spotykany fason, dlatego mi przypadł on do gustu w mig :) Bluzka luźno opadająca na jedno ramię jest czadowa, uwielbiam takie fasony :) Dlatego całość dla mnie jak najbardziej na mega plus! :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. boska jest ta bluzka, podoba mi sie w połączeniu ze spodenkami! ;)

    OdpowiedzUsuń