wtorek, 28 stycznia 2014

Boyfriendy

Odkąd pamiętam mam słabość do spodni typu boyfriendy. Podobały mi się zawsze na kimś, ale nie na mnie. Co założyłam tego typu spodnie dochodziłam do wniosku, że to jednak nie moja bajka i chyba nigdy nie znajdę odpowiednich dla siebie. Po długich poszukiwaniach udało się :) Znalazłam takie w których świetnie się czuję i na które mam wiele pomysłów. Poniżej jeden z nich........... :)









bluzka - No Name
naszyjnik - Pull&Bear
spodnie - Daysie
kurtka - Stradivarius
torebka - Parfois
buty - River Island

38 komentarzy:

  1. Jak zawsze super, a kurtka mnie powaliła!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze super, a kurtka mnie powaliła!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie. Bardzo ładna kurteczka :)
    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapachniało wiosną :) taka lekka, swobodna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę Proszę Proszę post o pielęgnacji cery i włosów:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny zestaw!
    Ślicznie wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę, że najczęściej wybierasz french manucure, zgadza się?

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka cudna

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, super zestaw. Proszę o inf jaki to jest rozm kurteczki? Bo Pani chyba nosi S lub XS?

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw na luzie, a Ty prezentujesz się w nim młodo i świeżo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Styl mało ciekawy sądziłam że się rozwiniesz trochę "pisząc" bloga ale wszystko jest to samo, sztampowe tylko kolory się zmieniają. Nijakie i miałkie. Nuuuudaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Andżeliko, napisz proszę jakich kosmetyków używasz do makijażu? Koniecznie jakiego podkładu/pudru, rozświetlacza/bronzera/różu? Twoja cera wygląda przepięknie, rozświetlona, promienna... Stylizacja z botfriendami świetna.
    pozdrawiam i proszę o odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku lat stosuję te same kosmetyki:
      fluid: MaxFactor Xperience
      bronzer: BareMinerals
      róż do policzków: :Lancome oraz Chanel (mieszam dwa)
      tusz do rzęs: Chanel

      niestety nie pamiętam dokładnie nr - dopiszę później

      Usuń
    2. A podkład w jakim odcieniu?

      Usuń
    3. podkład MaxFactor Xperience Brown Hessian nr 75

      Usuń
  13. Pięknie wyglądasz!

    Zapraszam do siebie na konkurs! Do wygrania okulary! :*
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Angela wyglądasz kwitnąco! Napisz proszę jakich kosmetyków używasz tj. jakich cieni do oczu oraz różu do policzków. Czy używasz rozświetlacza i czy obrysowujesz oczy kredką czy tylko cieniem? Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki
      jeśli chodzi o kosmetyki to na co dzień nie używam cienia anui kredki - jedynie tusz do rzęs. Rozświetlacza również nie stosuję za to róż do policzków jak najbardziej. Ja mieszam 2: Lancome (niestety nie pamiętam nr - kolor brzoskwiniowy) oraz Chanel (kolor różowy) - jak będę w domu sprawdzę nr i dopiszę :)

      Usuń
    2. Bardzo Ci dziękuję za szybką odpowiedź. Na zdjęciach wyglądasz jakbyś miała mocniejszy makijaż oczu, na pewno to nie jest sam tusz do rzęs. Czy na podkład nakładasz coś jeszcze, jakiś puder?

      Usuń
    3. na powyższych zdjęciach mam leciutko podkreślone oko brązowym cieniem z palety Sephora
      Na podkład nakładam bronzer BareMinerals i na koniec róż do policzków

      Usuń
  15. Witam w jakiej cenie są te spodenki? Jakie rozmiary są dostępne? Pozdrawiam i proszę tak dalej nas inspirować swoim stylem, który baaaaaaardzo mi się podoba :-) i jest dla mnie inspiracją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie kilka sztuk tych spodni jest dostępna - proszę na prive w tej sprawie

      Usuń
  16. Bardzo wdzięczna stylizacja-taka niby prosta a jednak ma w sobie to coś-pozdrawiam-Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaglądam tu ponownie z pytaniem-jakiego tuszu do rzęs używasz,napisałaś wcześniej o podkładzie i różach a mnie bardzo twój tusz do rzęs się podoba( bardzo ładnie podkreśla ci oczy).Napisz proszę jaki to tusz-Dziekuje-Aga

    OdpowiedzUsuń
  18. ladnie tak na luzie, inaczej niz zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Angela wyglądasz niesamowicie! PLEASE zrób post o kosmetykach jakich używasz do twarzy oraz do włosów ze zdjęciami , nazwami firm oraz obowiązkowo z numerami! Jest dużo rodzaji tych kosmetyków, a my twoje wierne czytelniczki chcemy wiedzieć konkretne numery! Wiem z własnego doświadczenia że z dwójką dzieci ciężko znaleść czas, ale jak przygotujesz taki post, to już nie będziesz musiała odpisywać na każdy komentarz w tej sprawie! Pozdrawiam serdecznie! Ada

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny odcien szminki juz widzialam na kilku zdjęciach.czy mozesz podać firmę i nr?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor szminki. Proszę o podanie firmy i nr.

    OdpowiedzUsuń