sobota, 25 stycznia 2014

Okraszona kobaltem

Dzisiejszy zestaw to połączenie trzech kolorów: czerni, szarości oraz kobaltu. Bazę stanowią tutaj dwa kolory czerń (oversizowy płaszcz) oraz szarość (bluzka, spódnica i torebka), kolor kobaltowy z kolei występuję tutaj w dodatkach (broszka, komin oraz mankiety bluzki). Ja tymczasem uciekam oglądać film, a Was pozostawiam ze zdjęciami :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!












bluzka, spódnica - say
broszka - No Name
płaszcz - No Name
rękawiczki - No Name
komin - Mohito
torebka - No Name
buty - Venezia

23 komentarze:

  1. Pięknie ci w tym kobalcie i fajnie ,ze to tylko akcent )))

    http://karuzelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. całość przepiękna :) czy można gdzieś jeszcze dostać ten płaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można u mnie :) płaszczyk występuje jeszcze w kolorze szarym - zapraszam na prive

      Usuń
  3. bardzo fajnie, elegancko ale tak na luzie zarazem :) bardzo lubię kobaltowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne połączenie.Piękna broszka-lubię takie.-Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet.Gdzie można kupić ciuszki firmy say?Pozdr.Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina moja koleżanka od czasu do czasu ma w sprzedaży rzeczy tej firmy - poza tym nie wiem gdzie można jeszcze je zdobyć

      Usuń
  6. świetny zestaw bluzki i spódnicy, wygląda nowoczesne i stylowo .

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz talent do łączenia w całość z pięknymi dodatkami... rewelacyjna stylizacja. BRAWO!!! Gdzie można zakupić odzież say?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czasu do czasu mam dostęp do rzeczy tej firmy poprzez moją koleżankę - niestety nie wiem gdzie można jeszcze je zdobyć

      Usuń
  8. Bardzo fajne polaczenie kolorystyczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fany set!Świetnie wygląda kobalt z szarością!
    Pięknie Ci!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz! Masz ciekawy oryginalny styl!
    komin jest przepiękny i wygląda na bardzo miły w dotyku!
    Pozdrawiamy
    Magda i Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam słabość do tej bluzki! Pięknie Ci w kobalcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jest możliwość zakupu takiego płaszcza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest taka możliwość - płaszcz jest dostępny jeszcze w kolorze szarym - w tej sprawie proszę na prive

      Usuń
  13. Świetny blog, trafiłam do Ciebie przypadkowo, ale zostanę na dłużej. Kobalt pięknie komponuje się z szarością. Spódnicę i bluzkę chętnie przygarnę, wpadła m i w oko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny set!! Szarości masz cudowne!! Kobalt genialnie ożywia całość!! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej na Twoim FB widze ze byłas w Zarze czy cos pieknego upatrzyłas jestem ciekawa bo bardzo lubie ten sklep a nie mam go u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie z kobaltowymi dodatkami. Uwielbiam ten kolor. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń