środa, 15 stycznia 2014

Czarny Kot!

Dzisiaj w swetrze, który musiał swoje odczekać zanim go założyłam. Jednym słowem przeprosiłam się z nim i bardzo dobrze bo fajnie komponuje się z czarnym dołem. Dzisiaj w zestawieniu z czarną ołówkową spódnicą, która ma jeden ciekawy detal - falbankę, która zdobi tył spódnicy. Tego dnia wieczór był na tyle ciepły, że zamiast zimowej kurtki postanowiłam włożyć na siebie jedynie marynarkę, którą kiedyś udało mi się upolować na dziale Trend w h&m. Muszę przyznać, że był to trafiony zakup. Mam nadzieję, że całość przypadnie Wam do gustu?! 









sweter - H&M
spódnica - Zara
marynarka - H&M Trend
zegarek - Michael Kors
torebka - Zara
buty - Zara








26 komentarzy:

  1. zestaw bardzo ładny, klasyczny zawsze to sie sprawdza, szkoda tylko, że zdjęcia są słabej jakości.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna torebka! :)
    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna torebka! :)
    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a co fajnego udało Ci się upolować w tym roku na wyprzedażach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedną z lepszych rzeczy kupionych po przecenie był garnitur zakupiony w Zarze oraz torebka z tego postu :)

      Usuń
  5. Wyglądasz ślicznie ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zabawny sweterek, dodaje dziewczęcości całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. u la la, slicznie wygladasz i piekna masz fryzurke!

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo wdzięczna a uśmiech na twarzy jest dopełnieniem całości-pozdrawiam-Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Po prostu pieknie! :))

    Pozdrawiamy, 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem dlaczego ale czarne Twoje stylizacje słabo wychodza pod wzgledem jakosci zdjec choc i tak Twoj urok Angeliko widac :) Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia były robione bez lampy i zapewne dlatego też jest taka słaba jakość zdjęć - poza tym na korytarzu było już dość ciemno :)

      Usuń
  11. chciałabym zobaczyć twoją garderobę bo nie wiem jak ty mieścisz tyle ubrań w domu... ;) a sweterek przecudny.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez własnie miałam prosic Angelę by pstryknela zdjecie swojej garderoby. Zastanawiam sie jak przy tak olbrzymiej ilości ciuchów zorganizowac ja by wiedziec w co sie ubrac i jak dobrac by pasowało ja bym sie pogubiła co gdzie mam.

      Usuń
    2. Kiedyś w mobile mix-ie pokazałam skrawek mojej garderoby - może jeszcze kiedyś pokażę troszkę więcej :)

      Usuń
  12. Uwielbiam ten blog, choć jestem chyba w wieku Pani Mamy.:)
    Serdeczności piękna dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też znam mamę ,mama piękna kobieta z klasą ,wiadomo i owoce takiej mamy są słodkie,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Angeliko czy Ty masz jakies rodzeństwo?

    OdpowiedzUsuń
  15. ma rodzeństwo siostrę też bardzo ładna....

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, świetna stylizacja. Czy jesteś zadowolona z tych kozaczków Zary? Bo zastanawiam się nad kupnem ich na allegro, bo na stronie Zary juz ich nie ma, a widzę, że dość często masz je w swoich stylizacjach. CZy one sa wygodne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo z nich zadowolona i są mega wygodne :) faktycznie częto je noszę bo pasują mi do wielu rzeczy i świetnie się w nich czuję - dlatego polecam ich zakup :)

      Usuń
  17. Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń