niedziela, 5 stycznia 2014

Magia świąt!

Ja jeszcze pozostaje w klimacie świątecznym. W związku z moją nieobecnością w okresie świąt muszę nadrobić zaległości....... :) Poniżej zestaw z 1-go dnia świąt. Postawiłam na czerń - która jest ponadczasowa jednak nie mogę powiedzieć, że sukienka jest klasyczna. Góra sukienki faktycznie jest prosta jednak dół jest dość fikuśny i to właśnie najbardziej urzekło mnie w tej sukience. By rozjaśnić ową czerń i nadać trochę błysku postanowiłam dobrać złote dodatki w postaci paska oraz butów. Buty mogłyście zobaczyć bliżej w poprzednim poście. W tego typu zestawach czuję się bardzo dziewczęco. A Wam jak się podoba?






sukienka - O la la
pasek - H&M
buty - Zara

15 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka! super pasek. Wyglądasz czarująco.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna sukienka;)
    świetnie Ci w czerni!:)
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz naprawdę jak gwiazda! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygladasz w tej sukience :) Jednak buty a konkretnie tylko paseczek odcinający kostkę nie przypadł mi do gustu .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Mam pytanie w jakiej cenie są sukienki O la la? Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ceny są przeróżne - wszystko zależy od modelu sukienki

      Usuń
  6. wow wyglądasz prześlicznie;) cudowną masz sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jestes taka piekna!! i elegancka! uwielbiam Twoj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestes taka piekna!! i elegancka! uwielbiam Twoj blog Angelika:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kobieta,,, to osoba która ciągle się zmienia,
    Ma wiele twarzy i nie ma jednego imienia.
    To płeć piękna która seksapilem męski wzrok pożera.
    Kobieta, to osoba bez której nie da się żyć,
    Nie znając tej jedynej - możemy tylko o niej śnić..
    Lecz gdy w śnie znajdujemy spełnienie,
    One dają nam sens życia jednocześnie spełniając nasze marzenie.
    jesteś piękna często nadzwyczaj pociągająca i ponętna,
    Choć jest ich wiele ja przed tobądziś klęknę.
    Daj mi rękę, chodź ze mną , powiem Ci kilka rzeczy tworzących jedność..
    DriftIsPassion..wiersz dla ciebie)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu bosko!!! Czy można jeszcze nabyć u ciebie tą sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jak na razie ich już nie ma

      Usuń
  11. Dodaj nowy wpis sliczna! :)

    OdpowiedzUsuń