piątek, 17 stycznia 2014

Outfit!

Na dzisiejszy zestaw składa się głównie marynarka i szorty. Reszta to uzupełniacze. Jak wiecie mam słabość do koloru ecru - tak więc gdy tylko zobaczyłam ten zestaw nie mogłam przejść koło niego obojętnie. Ten zestaw sam w sobie jest już na tyle wyrazisty, że najlepiej wygląda ze stonowanymi dodatkami w kolorze czarnym. Gdy tak sobie patrzę na poniższe zdjęcia dochodzę do wniosku, że jeszcze lepiej by to wszystko wyglądało gdyby buty pozbawione były zdobień - wprowadzają trochę za dużo chaosu.  Tak to czasem bywa kiedy buty wybiera się w totalnym pośpiechu :) Mimo wszystko mam nadzieję, że się Wam spodoba?!






 
marynarka, szorty - Mismash
bluzka - H&M
buty - Vera Gomma

14 komentarzy:

  1. Vera Gomma w jezyku włoskim oznacza "prawdziwa guma". To nie jest nazwa firmy, tylko oznaczenie z czego zrobiono podeszwę buta :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo możliwe, że z włoskiego vera gomma oznacza prawdziwa guma, ale to też nazwa włoskiej firmy produkującej buty :)

      Usuń
  2. świetnie ;d

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. potwierdzam, buty pasowałby bez zdobień, poza tym fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw ,tylko może za dużo zdobień(?) Ładnie Ci w czarno-białym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się całość :)
    zapraszam do mnie Wiciafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny komplet

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie.

    Lila w wieku Mamy ( chyba):)

    ps. czy ta bluzeczka z H&M jest z naturalnego włókna?
    Serdeczności dla Pięknej Dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny jest ten komplecik. A Ty prezentujesz się w nim szałowo. Pozdrawiam. Barbarossa.

    OdpowiedzUsuń