czwartek, 6 lutego 2014

Dziewczęcy look

Dzisiejszy post dedykuję jednej z moich czytelniczek bloga - Agnieszce O., która skusiła się i kupiła buty bardzo podobne do moich. Agnieszka spełniam Twoją prośbę i publikuję nową, świeżą stylizację w roli głównej z "Twoimi" butami. Jest to zestaw bardzo dziewczęcy - utrzymany w pastelowych barwach - dominuje szarość oraz blady róż - te dwa kolory świetnie się uzupełniają i dobrze wyglądają w duecie. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!








bluza - Zara
spódniczka - Bershka
kurtka - No Name
worek - No Name
buty - Wiwa

25 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak niezmiernie miło bylo mi gdy przy porannej kawusi otwieram Twojego bloga a tam dedykacja dla mnie, spódniczka super i cała stylizacja tez w 100% w moim guscie w spódniczke tez koniecznie sie zaopatrze bo na stronie widziałam ze to nowa kolekcja.Twoje butki maja ta przewage, ze sa ze skóry moje czekaja na suchsza pogode, ale zakup bardzo udany, dzieki za inspiracje. Pozdrawiam ciepło miłego dnia Angela...Aga O

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się takie połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie tych rajstop, butów, spódniczki... cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Angeliko a ten biały sweterek z mixu o ktory pytałam to który na stronie stradivariusa?Madzia R

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuspl/pl/stradivariussales/155139/3519502/Krotki%2Bsweter%2Bz%2Bdzianiny%2Bz%2Btekstur%C4%85?menuId=150513

      Usuń
  5. Chętnie kupiłabym taki worek w tym kolorze lub beżu. Czy masz do nich dostęp? Kupiłam sobie taką kurteczkę biker jak Ty w Stradivaruisie (blady róż) i myślę, że torebka w tym kolorze super by się z ta kurtka komponowała. Generalnie szukam fajnych torebek na wiosnę, a widzę że Ty masz świetne. Może miałabyś coś na sprzedaż :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mam do nich dostęp i mam jeszcze kilka innych fajnych modeli - napisz do mnie maila to podeślę zdjęcia :)

      Usuń
  6. Naprawdę dziewczęca gracja-bardzo mi sie podoba-Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. całość bardzo mi się podoba, a możesz napisać jakie masz rajstopy? kolor, firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rajstopy są firmy Gatta - niestety nie wiem jaki to kolor bo już nie mam opakowania od nich

      Usuń
  8. Śliczny zestaw i bardzo Ci w nim do twarzy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie. Mam pytanie co do butów... tylko tych kozaków z zary, które bradzo mi się spodobały ''na Tobie'' ;) i kupiłam na allegro. Miałaś na początku problem z wkłądaniem ich? Czy ja mam poprost za wysokie podbicie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci szczerze, że nie miałam takiego problemu

      Usuń
  10. lubię takie dziewczęce zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://www.hm.com/pl/product/16778?article=16778-A#article=16778-E
    Angeliko co myślisz o tej torebce? Chodzi mi właśnie o ten konkretny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładna - nawet narobiłaś mi na nią ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nią zastanawiam. Kolejnym plusem jest fakt, że obecnie w sklepach H&M jest -20zł. na zakupy powyżej 100zł :-)

      Usuń
  13. gdzie mieścisz taką ilość ciuchów..? zawsze jak "jestem u ciebie" zastanawiam się jak wygląda twoja garderoba..? ja jak weszłam dzisiaj do swojej to czym prędzej zamknęłam drzwi... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale idealna kolorystyka, bomba! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki masz rozmiar na sobie???

    OdpowiedzUsuń