poniedziałek, 3 lutego 2014

M*I*X

Dzisiaj post z serii mobile mix.......!
Enjoy!






 







39 komentarzy:

  1. co to za pomadka na tym pierwszym zdjęciu ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia kiecka bardzo fajna, zarówno kolor jak i fason, co to za firma?
    Czy zdjęcie oddaje faktyczny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka szyta na specjalne zamówienie - w rzeczywistości kolor jest troszkę mniej intensywny
      Jeśli ktoś chętny mogę mu taką skombinować :)

      Usuń
  3. Co masz na sobie na przedostatnim zdjęciu? Czy to sukienka, czy spódnica? Jaka marka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest spódniczka i bluzka gorsetowa - obie rzeczy pochodzą z h&m

      Usuń
    2. a to jest nowa kolekcja obecnie dostępna, czy poprzednie sezony do których nie można już dotrzeć?

      Usuń
    3. rzeczy są ze starej kolekcji - raczej już niedostępne :(

      Usuń
  4. Boskie buty <3 Uwielbiam botki a te są extra :D Pewnie z choice.com Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty nie są z choice - jeśli ktoś zainteresowany to mam do nich dostęp :)

      Usuń
  5. jak zawsze prezentujesz się bardzo pięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twoje MIX-y. Jakiej firmy jest ten zestaw w czerwone kwiaty i spodnie w tym kolorze?-Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodnie pochodzą ze Stradivariusa z kolei bluza z Reserved

      Usuń
  7. Wyglądasz świetnie na tych zdjęciach! A skąd czarno-srebrna kurteczka z trzeciego zdjęcia? Chcę taką! Zresztą i sukienka srebrna jest też fajna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurteczka jest z New Yorkera
      z kolei sukienka nie jest z sieciówki - jeśli ktoś chętny mogę taką załatwić :)

      Usuń
  8. Ubierasz się fantastycznie :)

    Pozdrawiam, http://swiatcharlotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwone spodnie są rewelacyjne:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Same boskie stylizacje, masz świetny styl :)
    Botki też świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. a mogłabyś dodać osobny post ze stylizacją z przedostatniego zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej nie bo nie mam zbyt wielu zdjęć

      Usuń
  12. Angeliko te dwie bluzeczki na wieszaczkach skad pochodza czy ta druga byłaby do zdobycia.Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - do obu mam dostęp - proszę na prive

      Usuń
  13. Kochana w jakim sklepie mierzyłaś tą kurteczkę jasno błękitną /szarą i szpileczki do niej w identycznym kolorze? Proszę daj znać :) wszędzie takiej szukam :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Zarze w Starym Browarze

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo za odpowiedź ! :) pozdrawiam

      Usuń
  14. Angeliko z racji ze dla mnie jestes nr 1 w modzie mam prosbe chciałam kupic sobie butki na wiosne myslałam o jakis ze stradivariusa jednak z racji na ograniczony budzet moge pozwolic sobie albo na lekkim obcasie albo plaskie tylko nie wiem kompletnie jakie byłyby uniwersalne czy cos mozesz poradzic które z tego sklepu Twoim zdaniem sa godne polecenia mi podobały sie te które kupiłas z Zary ale po pierwsze nie mam zary u siebie a po drugie niestety mnie na takie nie stac...i jeszcze mam pytanie co to za buzka biała ktora masz do czarnej spodniczki czy byłaby mozliwosc zakupu takiej biała tez bylaby uniwersalna.dzieki z aodp Madzia R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia ten biały sweterek jest ze Stradivariusa - nowa kolekcja (tak więc dostępny) z kolei jeśli chodzi o buty na wiosnę przyznam szczerze, że nic ciekawego jak na razie nie widziałam w Stradivariusie dlatego nie jestem w stanie Ci nic doradzić - jeśli masz upatrzone już jakieś to podeślij mi ich linki na maila - zerknę i dam znać co o nich sądzę
      Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Witam, mam pytanie odnośnie bransoletki na zdjęciu gdzie jest Pani ubrana w koszulkę z żółtym ptaszkiem, czy to jest markowa bransoletka,
    czy "zwykła"?

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog :) pzdr

    kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie mixy. Świetne zdjęcia. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  18. napisz prosze w jakiej cenie te czarne botki - zarówno płaskie jak i te na koturnie.

    odpisz

    OdpowiedzUsuń
  19. Pani Angeliko, proszę powiedzieć, jakiej marki jest torebka, którą trzyma Pani w ręku na zdjęciu, gdzie jest Pani ubrana cała na czarno (w windzie, lub na jej tle?).
    Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mi miło, że Panią odkryłam :) Ma Pani świetny gust, a co za tym idzie odwagę, przy łączeniu różnych kolorów, fasonów i faktur. Napewno będę śledzić Pani wpisy, z racji, że sama uwielbiam ciuchy marki By o la la, czy Lemonada.

    Mam pytanie - Kwiecista bluza z Reserved nie jest aktualnie dostępna w sprzedaży? Bo na stronie jej nie znalazłam. Jakby chciała się jej Pani kiedyś pozbyć, chętnie przygarnę :) moj mail : eizingari@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ta bluza nie jest na sprzedaż

      Usuń
  21. Witam, czy jest możliwość zamówienia takiej sukienki u Pani jak na ostatnim zdjęciu ale w innym kolorze (np. szary lub cappuccino) i jaka cena oczywiście?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest taka możliwość - zapraszam na prive

      Usuń