sobota, 8 lutego 2014

Soczysty róż

Uwielbiam takie dni jak ten dzisiejszy. Nie tylko ze względu na to, że to sobota (dzień wolny od pracy), ale również, a w sumie przede wszystkim bo jest to dzień słoneczny i od razu człowiekowi chce się więcej :) Wchodząc do garderoby w takie dni do ręki same mi się pchają rzeczy w soczystych kolorach - pełne energii :) Dlatego też nie mogło być inaczej - mój dzisiejszy zestaw to połączenie dwóch nasyconych kolorów: różu i czerwieni. Kiedyś nigdy bym nie połączyła ze sobą tych dwóch kolorów - jednak z biegiem czasu i zmieniających się trendów jestem jak najbardziej za tego typu zestawami - choć wiem, że jest to dość odważne zestawienie mam nadzieję, że się Wam spodoba?!







bluzka, marynarka, spodnie - Zara
pasek, torebka - Parfois
buty - Venezia

14 komentarzy:

  1. Ja lubię takie odważne połączenia. Pięknie wyglądasz, jak zawsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie :) Wszystko wygląda idealnie <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw, wygladasz oblednie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko na tak, ale....torebka nie!

    OdpowiedzUsuń
  5. No,powiało wiosną-dziękujemy Angelo!-Pozdrawiam-Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. czy spodnie z zary sa z tegorocznej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie połączyłaś kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kolory! Chyba wiosna już idzie! Andżela, masz świetne torebki do każdej stylizacji! Ja albo zapominam dobrać jakąś torebkę do stroju albo nie mam już czasu przekładać te wszystkie rzeczy do innej torebki, zresztą póżniej nie pamiętam gdzie co włożyłam:( Może powiesz jak ty to robisz?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem jak ja to robię, ale staram się zawsze dopasowywać torebki do stroju i za dużo nad tym się nie zastanawiam - po prostu wszystko z jednej torebki ląduje do drugiej :)

      Usuń
  9. U Ciebie mi się ten zestaw podoba sama w życiu cała na różowo bym się nie ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Angeliko na swoim FB dodałas zdjecie wieczorowa pora i masz sliczna bluzeczke piszesz ze na sprzedaz czy mozesz pokazac ja w całej okazałosci i powiedziec jaka jest jej cena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę do mnie maila w tej sprawie

      Usuń