niedziela, 16 lutego 2014

Spontaniczne wyjście!

Kolejne święto za nami! Walentynki - to dzień obchodzony przez wielu, czy przez Was również? Ja od razu mówię, że nie przywiązuję wielkie wagi do tego dnia i jakość szczególnie nie obchodzę go. Tak naprawdę to wspólnie z mężem planowaliśmy dzień wcześniej wybrać się na kolację - jednak jak to często bywa dzieci i codzienne obowiązki troszkę zweryfikowały nasze plany i nie udało nam się wyrwać z domu. Za to w piątek po ogarnięciu całego bałaganu i położeniu dzieci spać nagle padło hasło to może jednak dziś. Poniżej kilka zdjęć właśnie z tego wieczoru. W związku z tym, że było to spontaniczne wyjście to co chwyciłam to na siebie włożyłam :) Padło na białe spodnie z ekoskóry oraz różowy sweterek i puchową kurteczkę/narzutkę. Całość dopełniona złotymi akcentami w postaci kolczyków, zegarka oraz wykończeń na butach. 









 sweter - Zara
spodnie - H&M
kurtka/narzutka - o la la...!
zegarek - Michael Kors
worek - No Name
buty - No Name

26 komentarzy:

  1. Spontaniczne wyjścia zawsze wychodzą najlepiej i przynajmniej w moim przypadku cieszą znacznie bardziej. Ja też nie przywiązuję szczególnej wagi do tego święta. Ja i moja druga połówka obchodzimy walentynki każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie..a dzieci z kim zostały? macie nianie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie i tak wiosennie!Zazdroszczę Ci garderoby i wyczucia gustu.E.

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna stylizacja! Bardzo podoba mi się kurtka.

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Andżeliko, często oglądam Twojego bloga i już któryś raz podziwiam Twój makijaż. Czego używasz na policzki, że są tak pięknie rozświetlone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam różu do policzków - mieszam 2 kolory z Lancoma i Chanel (nr 64 jeśli dobrze pamiętam)

      Usuń
  6. Jakich produktów używasz do makijażu twarzy, bo efekt jest niesamowity !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przecież walentynki były właśnie w piątek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) zgadza się - Walentynki były w piątek, ale my mieliśmy w planach ten dzień obchodzić dzień wcześniej :)

      Usuń
  8. Mam pytanie gdzie kupujesz ciuchy marki o la la? Chodzi mi o tą kurtkę dokładnie, jak na allegro to magłabyś mi podać link?
    Dziękuję
    Super zestaw 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pytanie, gdzie kupujesz ciuchy marki o la la? Chodzi mi dokładnie o tą kurtkę, jeśli na allegro mogłabyś podać link do sprzedającego 😊
    Dziękuję
    Świetny zestaw 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze 2 sztuki tych kurtek na sprzedaż - zapraszam na prive :)

      Usuń
  10. Witam, od jakiegoś czasu śledzę Twoje świetne stylizacje. Zauważyłam, że często nosisz ciuchy firmy O la la. Proszę daj znać gdzie można je kupić?Czy mają sklep internetowy? szukałam na necie ale nic nie mogę znaleźć-kurteczka jest extra!.Byłabym b.wdzięczna za podpowiedz.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny rzeczy tej marki możecie kupić u mnie - zapraszam na prive

      Usuń
  11. Cześć! Wyglądasz cukierkowo w tym pudrowym różu:) Często przeglądam Twoje stylizację- wyglądasz przepięknie. Może tym razem jakiś wątek odnośnie pielęgnacji twarzy, make up? Przyznaję, na każdym zdjęciu Twój make up w każdym aspekcie mi odpowiada:) Czy robisz systematycznie jakieś zabiegi kosmetyczne? Twoja twarz jest taka nieskazitelna:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia powiem tak nie korzystam z żadnych zabiegów - do kosmetyczki chodzę, ale zrobić manicure i od czasu do czasu hennę (bo ostatnio dość często robię ją sama). Zawsze byłam przeciwna zabiegom typu oczyszczanie twarzy bo twierdziłam, że czynią one więcej złego jak dobrego. To co robię dzień w dzień to porządne oczyszczenie twarzy przed spaniem - używam od kilku lat ten sam sprawdzony zestaw: mleczko+tonik Garnier zielony - do demakijażu oczu płyn dwufazowy - póżniej krem - od dłuższego czasu używam Eucerin Hyaluron Filler na noc i na tym koniec.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Nie stosowałam tego kremu, ale spróbuje, ponieważ jeszcze do tej pory nie znalazłam tego jednego, niestety często zmieniam kosmetyki (i to jest mój błąd). Może okaże się dla mnie tak samo korzystny:)
      Jeśli mogę jeszcze zapytać to jaki stosujesz podkład/ puder ?
      Pozdrawiam
      Sylwia

      Usuń
    3. Czy to ten krem http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=30117?Z góry Dziękuję.A mogę wiedzieć jakiego kremu używasz pod makijaż?:)

      Usuń
  12. Uwielbiam do ciebie zaglądać! Zawsze wyglądasz niesamowicie i jesteś wielką inspiracją dla mnie!
    Pozdrawiam! Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Ci w tym odcieniu różu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestes śliczna piekna uwielbiam Cię,szkoda tylko że niewiem jakiej farby uzywa twoj fryzjer bo włosy masz mega jestem po wizycie u fryzjera i jestem baardzo niezadowolona tłumaczyłam, pokazywałam ze chce taki kolorek jak pani ma i z palety kolorów zrobiła mi cos nieokreslonego na włosach:(((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki masz rozmiar tego sweterka?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pieknie wygladasz... :) Bardzo bym chciala ta rozowa kurteczke. Chetnie ja kupie,ok?Tylko jak to zrobimy?Iza

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry, pierwszy raz jestem na Pani blogu. Także chciałam się dopytać o rzeczy marki O la la :) Byłabym wdzięczna za odpowiedź - kontakt mailowy: jasminmagnolia@gmail.com Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry, jestem pierwszy raz na Pani blogu i jestem oczarowana :) Mam także pytanie o ubranai marki "o la la" i "no name". Mieszkam w Warszawie i nie znam z widzenia tych marek. Czy posiada Pani swój sklep internetowy? Z góry dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń