wtorek, 11 lutego 2014

Zawsze na czasie

Co mam na myśli pisząc tytuł dzisiejszego posta - otóż tkaninę, która jest ponadczasowa, nieśmiertelna i zawsze na czasie. Dżins - bo to właśnie ten materiał mam na myśli - nigdy nie wyszedł z mody. Wynalazek XIX wieku zrobił oszałamiającą karierę na całym świecie i przetrwał wszystkie trendy. Dżins zwany też denimem to materiał niemal niezniszczalny. Ja dzisiaj chcę Wam pokazać moją nowość - komplet, którego znakiem rozpoznawczym jest właśnie dżins. Dżinsowa spódnica skrojona z koła świetnie się układa i dodaje dziewczęcego uroku z kolei szary prosty top fajnie uzupełnia całość i współgra ze spódnicą. Łokcie bluzki przyozdobione zostały tym samym materiałem z którego została wykonana spódnica i to właśnie bardzo urzekło mnie w tym zestawie , że te dwie rzeczy tworzą harmonijną całość :)











bluzka, spódnica - o la la...!
naszyjnik - Bijou Brigitte 
kożuszek - No Name
torebka -  No Name
buty -  Sergio Todzi

12 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka :)
    Fantastyczna torebka :)
    Bardzo ładnie wyglądasz :***

    Buziaki
    xo xo xo xo xo xo




    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica jest rewelacyjna:D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo stylowe i kobiece zestawienie, spódnieczka jest obłęna :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. w zyciu nie powiedziałabym ze to jest dzis dopiero to przyblizone zdjecie najbardziej odzwierciedla materiał

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna spódnica ;D na prawdę dobra stylówa :)

    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Angelo masz niewiarygodny dar do kompletowania takich wspaniałych zestawów.-pozdrawiam-Aga D.

    OdpowiedzUsuń
  8. boski kolor włosów ! można wiedzieć jaki?

    OdpowiedzUsuń
  9. boski kolor włosów można wiedzieć jaki to ?

    OdpowiedzUsuń