środa, 26 marca 2014

Bambi wersja 2

Jakiś czas temu prezentowałam Wam sukienkę/tunikę z podobizną Bambi. Dzisiaj w roli główna znów ta postać jednak w nieco innym wydaniu. Przyznam się Wam szczerze, że z początku nie byłam przekonana do tego motywu - chyba potrzebowałam trochę czasu :) Teraz uważam, że jest to świetny wzór, który tak naprawdę można nosić na wiele sposób. Dzisiaj w wersji dziewczęcej. Z kolei gdybyśmy zmienili dół na czarne spodnie np. skórkowe i czarne szpilki zobaczylibyśmy tą bluzę w zupełnie innym wydaniu. Wszystko zależy od pomysłu :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba mój dzisiejszy zestaw?!







bluza, spódnica - No Name
buty - Wiwa

18 komentarzy:

  1. świetna jest ta bluza:) fajnie ją połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne buty! jak ja ci zazfdroszcze ze na tobie wszystko tak swietnie wyglada!!! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale uwierz mi nie wszystko dobrze na mnie wygląda :)

      Usuń
  3. Zachwycił mnie Twój makijaż. Czy możesz zdradzić jaka to szminka. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na ustach mam pomadkę Inglot 820

      Usuń
  4. Czesc,sliczne buty i spodniczka czy buty sa azurowe czy zamszowe?Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty są ze skóry zamszowej i są ażurowe :)

      Usuń
  5. Świetny zestaw!
    Zawsze się zatanawiam jakie to są rajstopy co masz założone? idealnie cieliste ale chyba grubsze? Możesz podać marke, kolor i grubość?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze, trafiona, urocza stylizacja... Widziałam na fb, że przymierzałaś różową sukienkę z kwiatowym wzorem w Zarze. Kupiłaś ją? Jak ją oceniasz? Jest bardzo krótka? Polecasz? Zastanawiam się, czy ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest dość krótka. Coś mnie w niej urzekło tak więc skusiłam się na nią :)

      Usuń
    2. I mnie również coś urzekło, gdy założyłam ją na siebie i już wisi w mojej szafie :)

      Usuń
  7. Angela na fb to jest sukienka czy moze jakas bluzka pewnie Zara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o to ostatnie zdjęcie to jest to sukienka z zary

      Usuń
  8. Stylizacja jak zwykle-super. Przyłączam się do pytania o rajstopy-podaj proszę firmę i grubość,pozdrawiam-Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rajstopy Gatta 40 den jeśli dobrze pamiętam to kolor dalida

      Usuń