wtorek, 11 marca 2014

Błękit i biel - ja jestem za :)

Niebieski kolor w tym sezonie robi furorę! Można go znaleźć w każdym sklepie. Odcień tego koloru nie jest ograniczeniem, modny jest jasny błękit, ale także kobalt i atramentowa niemal czarna wersja niebieskiego. Decydując się na ten kolor dużo nie ryzykujemy, bo niebieski pasuje do wielu typów urody. A dodatkowo stwarza liczne możliwości stylizacyjne. Dlatego moje drogie Panie nie czekajcie, wykorzystujcie moc koloru niebieskiego! Ja dzisiaj połączyłam go z bielą przez co nabiera jeszcze delikatniejszego wyrazu, a my przez to w takim połączeniu będziemy wyglądać świeżo i na pewno modnie :)







bluzka - DKNY
spodnie - Zara
płaszczyk - o la la...!
torebka - Zara
buty - Zara

24 komentarze:

  1. to jest piękne! naprawdę bardzo ładnie wyglądasz!

    look GENIALNY

    Całuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw! Ja do niebieskiego nie mam przekonania - to nie mój odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, błękit to nr jeden nadchodzącego sezonu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w niebieskim. Od zawsze lubiłam ten kolor. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz i buty...MEGA!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. płaszcz ma wspaniały kolor !

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne połączenie kolorystyczne;) właśnie takie zestawy będą modne w nadchodzącym sezonie z czego bardzo się cieszę;) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Calosc jest mega fantastyczna! Inspirujaco<3

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś bardzo fotogeniczna miło się ogląda twoje zdjęcia,zauroczona jestem całą serią ,świetnie wyglądasz w tym kolorze,według mnie najlepszy Blog,prezentujesz się konkretnie jak kwiatuszek,,,,POZDRAWIAM JOLA.......))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z poprzedniczką wyglądasz mega fantastycznie . Jak zawszę super stylizacja ..

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna jest ta kurteczka w kroju płaszcza:) ma świetny kolor i sprawia że elegancka stylizacja nabiera trochę sportowego stylu:) śliczne szpilki:) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy i ostatni blog, którego jestem fanką...:) Trafiłam przypadkiem, ale zostaję:) Dziękuję...:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś śliczniutka! Kolory super! A co masz za szmineczkę na ustach???
    Julia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ustach mam pomadkę Inglot nr 820

      Usuń
  14. Cudowne pastele...:) Angie, gdzie mozna kupic taki plaszczyk?p.s. nie planujesz wiosennego "wietrzenia" swojej szafy?czekam z niecierpliwoscia!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie możesz kupić taki płaszczyk :) tak niedługo będzie wietrzenie szafy

      Usuń
  15. Świetny jest ten płaszczyk! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz, fantastyczne połączenie kolorów. Mi osobiście jedynie nie podoba sie płaszczyk, przekombinowany. Pozdrawiam, Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  17. Heeej, masz do sprzedania takie krótkie kurteczki jasnoróżowe albo jasnoniebieskie (sięgająca max . do pasa) ? pisałam już w tej sprawie, ale komentarz nie wszedł

    jak to nie kłopot daj proszę znać mailowo brunetterose@wp.pl

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. dziekuje za odpowiedz;) jaka cena plaszczyka? jakis link do stronki gdzie znajde wiecej szczegolow i moze wiecej podobnych ubranek?p.s. czekam na wietrzenie szafy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Top kolor i świetne spodnie! nowa kolekcja? nie mogę nigdzie znaleźć.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz cos w sobie z Joanny Krupy. Ona jak dla mnie jest piekna.

    OdpowiedzUsuń