piątek, 28 marca 2014

Dzisiaj limonka w duecie z czernią

Bardzo lubię takie zestawy jak ten dzisiejszy. Piankowa spódnica szyta z koła to niewątpliwie hit tego sezonu. Do wyboru wszystkie kolory tęczy :) Ja dzisiaj pokusiłam się o limonkę, którą postanowiłam zestawić z kontrastującą czernią. Ta neonowa limonka wygląda według mnie bardzo fajnie z taką ciemną barwą - w przeciwieństwie do pasteli! Napy i złote wykończenie butów oraz kurtki dodają charakteru całemu zestawowi. HOT or NOT?! 


  






sweterek - Promod
kurtka - Zara
spódnica - No Name
buty - No Name

27 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie. Lubię takie odważne akcenty :) i do tego masz piękny makijaż
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie szczególnie urzeka Twój makijaż. Cera wygląda na nieskazitelną. Dobra jakoś zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna ta spódnica! :) Gdzie taką można kupić?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Natalia - dostępne są różne kolorki :)

      Usuń
  4. uwielbiam ten krój spódnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, spódniczka jest cudowna :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada Pani rewelacyjnie :) stylizacja suuper dobrana a makijaz powala na nogi :) zdradzi Pani tajemnice jakiego dokladnie uzywa Pani podkladu i tuszu ?:) z gory dziekuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że większość z Nas czeka na post na temat kosmetyków:)

      Usuń
  7. Zdecydowanie hot! Świetne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo udany zestaw :) super kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie wiem czym wy się zachwycacie w tym makijażu, przecież widać,że cały efekt robi dobra jakość zdjęcia, normalny, przeciętny makijaż z akcentem na usta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś jednak musi być w tym makijażu, skoro praktycznie w każdych komentarzach są na ten temat pytania. Jakość zdjęć owszem ma znaczenie,
      ale wydaje mi się że jest to też kwestia bardzo ładnej cery Andżeliki.

      Usuń
  10. idealne połączenie kolorystyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna spódniczka. Mega pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna spódniczka. Mega pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny zestaw! sama zaopatrzylam sie w neonowa spodniczke! zreszta Ty jak zwyjke swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Angeliko czy moglabyś zaprezentować jakąs stylizację z czarnymi trampkami (tymi z łańcuszkiem) z h&m ? Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Andżeliko, pytanie może nieco dziwne... Czy masz naturalnie tak białe zęby, czy jest to efekt wybielania?(bardzo ładny efekt);)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście z czernią robi wrażenie. Ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie. dziewczęco, ale jednocześnie z charakterem. bardzo lubię takie zestawienia delikatnych sukienek, spódnic z ciężkimi butami i skórzaną kurtką. HOT !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spódnica niewątpliwie zwraca uwagę, jeszcze do Twojej figury jest idealny rozkloszowany fason :) Także ciekawy efekt daje połączenie tej spódnicy z kurtką która ma wnosi rockowy element. Całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! a ja zadam pytanie z innej beczki ;) Tak się zastanawiam ile przytyłaś w czasie 2 ciąży??? Bo po porodzie od razu super figurka. Ja jestem w 36 tyg ciąży i przytyłam do tej pory 10,1 kg i tak sobie myślę jak to będzie ze mną....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno w pierwszej jak i w drugiej ciąży przytyłam ok 12 kg. Po 2 tygodniach od porodu miałam już swoją wyjściową wagę - nie pytaj jak to zrobiłam bo nie mam pojęcia :) Nie miałam na to żadnego wpływu! Tak sobie czasem myślę, że pozytywne myślenie to droga do sukcesu :) Dlatego radzę za dużo o tym nie myśleć - będzie dobrze :)
      Powodzenia!

      Usuń