sobota, 1 marca 2014

Favourites

Jak nazwa dzisiejszego posta wskazuje - będzie o ulubionych, ale czym?! Otóż kolorach :) beżach, szarości i ukochanym ecru. Odkąd pamiętam te 3 kolory należały do moich ulubionych barw - nie tylko ze względu na to, że dobrze się w nich czuję, ale także ze względu na to, że są na tyle neutralne, że pasuje je założyć na wiele okazji i fajnie komponują się z wieloma innymi mniej i bardziej nasyconymi barwami. Dzisiejszy mój zestaw łączy te wszystkie 3 kolory. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!






 



bluzka - Zara
spódnica - No Name
kurtka - Zara
buty - Bershka

31 komentarzy:

  1. kurteczka z Zary jest wspaniała, widać, ze skorka delikatna i mięciutka

    OdpowiedzUsuń
  2. Do dnia dzisiejszego nie mogę przeboleć, że nie kupiłam tej kurtki... :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka i kurtka bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny śliczny zestaw w twoim wydaniu.Ja też lubię te trzy kolory i ich zestawienia-pozdrawiam-Aga D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ta stylizacja, porażka! Wyglądasz w tym strasznie chudo, niestety!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem dól za ciężki, tzn. te czarne rajstopy i buty zdecydowanie nie pasuja do jasnej gory (a szczegolnie bialej spodnicy). Każdy z ciuchow w zestawie fajny, tylko mi jakos osobiscie nie pasuja w takim zestawieniu.Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasna spódnica zimą to wyzwanie, nie ma co ukrywać! Według mnie temu zestawowi nie można nic zarzucić. Z tego co widzę to rajstopy nie są czarne tylko grafitowe (czarne wyglądały fatalnie) bardzo dobrze współgrają z bluzką. Jasne nie wyglądałyby już tak dobrze, wręcz tandetnie. Kolor butów wtapia się w rajstopy tworząc jedną całość i tak właśnie powinno być. Bardzo udana stylizacja. Podoba mi się u Ciebie to, że nie boisz się wyzwań. Wiele osób rezygnuje zimą z tego typu spódnic i niesłusznie. Choć faktycznie wielu z nas brakuje pomysłu i tego wyczucia, które Ty posiadasz. Brawo!
      Majka

      Usuń
    2. Absolutnie że pasują! Na bluzce są czarne elementy, szarości,beż, zatem dół nawiązuje do kolorów na bluzce. Idealnie współgra. Spódnica i kurtka idealnie harmonizują z tymi kontrastowymi ciemnymi barwami nadając sznytu całej stylizacji. Zresztą niedawno na wybiegach królowały zestawy czarno białe. A ten tutaj jest o tyle ciekawszy że nie jest taki graficzny ale bardziej subtelny poprzez te akcenty (piękna jasna kurtka i bluzka zawierająca w sobie te 3 kolory ubioru). Wszystko jest idealnie wyważone. Brawa dla Angeliki :)

      Usuń
    3. A moim zdaniem również dół za ciężki, to że ktoś widzi to inaczej nie znaczy że nie ma wyczucia stylu, inna wersja może być równie fajna, a o jasnych rajstopach nikt tu nic nie pisze...Jedni lubią kopiować gotowy zestaw podany na tacy, inni patrząc- widzą to w innym połączeniu. Każdy ma do tego prawo:)

      Usuń
    4. Moim zadaniem dół za ciężki i absolutnie nie chodzi mi o to zeby konkretnie do tego zestawu założyć jasne rajstopy, ale juz Look czarno- bialy z kurtka czarna a nie beżowa bylby super, inaczej wg mnie cos nie pasuje- albo dół za ciężki albo wystarczy dodac czarna kurtke. Moim zdaniem oczywiście, każdy ma inny gust, ja mam chyba bardziej stonowany. Pozdrawiam :-)

      Usuń
    5. Mam pytanie o kolor włosów- bardzo mi się podoba :-) podpowiedz prosze czy to farba czy pasemka.

      Usuń
    6. Jest to farba - co drugie farbowanie mam nakładane refleksy na koronę głowy :)

      Usuń
  7. Dół za ciężki, inne rajstopy i beżowe botki byłyby idealne wg mnie, a w ogóle to góra świetnie wyglądałaby do dżinsów rurek.

    OdpowiedzUsuń
  8. A jaka torebka do tego zestawu?

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna spódnica ! ostatnio uwielbiam spódnice w takim kroju ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny świetny pomysł na białą spódnicę! Jesteś wielką inspiracją dla mnie! Wczesniej bym założyła białą spódnicę tylko latem, ale dzięki tobie napewno to teraz się zmieni! Pozdrawiam!
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  11. masz piękny kolor włosów, mogę wiedzieć jakiej farby używasz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jestem w stanie odpowiedz na to pytanie - jest to mieszanka kilku kolorów

      Usuń
  12. Piękną masz tą kurteczkę, ładnie Ci w takim kroju i kolorze (u mnie jak taka wanilia złamana z pastelowym łososiowym) :)
    Angelo zdradź proszę jakimi produktami wykonałaś ten cudny makijaż?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład MaxFactor Xperinece
      bronzer BareMinerals
      róże do policzków: Lancome i Chanel
      tusz do rzęs: Chanel

      Usuń
  13. możesz pokazać na blogu jak czeszesz się w tego koka bo bardzo mi się podiba to uczesanie.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kok zrobiony w 1 minutę - złapane włosy i spięte klamerką :)
      widzisz moje włosy są już takie same w sobie - unoszą się i nie mam na to większego wpływu :)

      Usuń
  14. Andżeliko, przyciemniasz czymś brwi czy masz z natury ciemne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię co 3 tygodnie henne

      Usuń
    2. Dziękuje za odp, a jeszcze pytanko - jakim kolorem? Czasami widzę brąz na Twoich brwiach, a czasami czerń, pewnie to kwestia światła:)

      Usuń
  15. Hej Angelo,
    czy prezentowana przez Ciebie kurtka jest jeszcze gdzieś dostępna w sprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  16. Slicznie, zaluje ze nie kupilam tej kurtki :(

    Kayilo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Angela poszukuje niebieskiej marynarki znalazłam na stronie stradivariusa i reserved ktora bardziej Ci wpada w oko
    http://www.reserved.com/pl/pl/woman/new/y9995-06x/jacket-with-pockets
    http://www.stradivarius.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/stradivariuspl/pl/stradivariussales/528002/3485524/Klasyczny%2B%C5%BCakiet?menuId=152193
    Ty zwracasz uwage na detalewiec please pomoz chyba ze widzialas gdzie indziej fajne.INKA

    OdpowiedzUsuń
  18. oczekujemy na nowe zdjęcia ....

    OdpowiedzUsuń