wtorek, 1 kwietnia 2014

Asymetryczna spódnica

Dzisiaj w roli głównej asymetryczna spódnica. Uwielbiam ją nie tylko za jej kolor, wygodę noszenia ale również oryginalność. Jak wiecie lubię rzeczy nietuzinkowe. Jest dostępna w kilku kolorkach m.in fuksji, błękicie, różu. Świetnie wygląda ze zwykłym t-shirtem, bokserką (latem) ale również wszelkiego rodzaju bluzami, sweterkami. Jak ja to mawiam jest to spódnica całoroczna i to kolejna jej zaleta :) Mam nadzieję, że Wam również przypadła do gustu? Słonecznego dnia!!!!







bluza - Zara
spódnica - LeMonada
kurteczka - No Name
torebka - No Name
buty - Venezia

10 komentarzy:

  1. Witam! Czy kurteczka jest dostępna u Ciebie Andżeliko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacj, blog znalazłam wczoraj i mnie zauroczył, masz super styl kochana!!!! zdradz proszę jaka to szminka/błyszczyk która masz na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  3. wielbię baaaaardzo taką szarość! Cudownie wyglądasz! Boska spódniczka i kurtka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się połączenie spódniczki z kontrastującą bluzą :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica bardzo fajna, świetny dobór kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń