poniedziałek, 14 kwietnia 2014

GROCHY


Grochy - motyw przez jednych uwielbiany przez innych już niekoniecznie. Motyw na tyle widoczny, że najlepiej wygląda ze stonowaną pozostałą częścią garderoby. U mnie ten deseń pojawił się na płaszczu. Płaszcz ma na tyle fajny fason, że pasuje zarówno do spodni jak i spódniczek czy sukienek. Na marginesie musze Wam powiedzieć, że jest to płaszcz dwustronny :)
Dzisiaj postanowiłam pozostać w duecie czerni i pastelowego różu. Te dwa kolory wystarczą, fajnie razem się komponują i tworzą zgrany zespół. A Wy co sądzicie?






bluzka - Meve
spódnica - No Name
zegarek - MK
płaszcz - No Name
torebka - wzór MK
buty - Venezia


27 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w tym płaszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ale masz śliczny płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetny zestaw!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie można dostać taki płaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie :) zapraszam na prive

      Usuń
    2. Ja tez chciałabym kupic ten płaszcz ale gdzie?próbowałam na forfun ale brak na magazynie

      Usuń
  5. gdzie można dostać taki płaszczyk?

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki masz rozm tego płaszczyka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Andżeliko, czy Jesteś w posiadaniu tych torebek na wzór MK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego modelu już nie ma, ale mam inne bardzo podobne - napisz do mnie maila to podeślę zdjęcia

      Usuń
  8. Grochy to nie moje klimaty, reszta bez zarzutu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw świetny, w moim stylu, elegancko i dziewczęco :-) jestem zachwycona Twoim blogiem, stylizacje idealne skomponowane, modelka bardzo ładna, z przyjemnością sie go czyta :-) gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. zmien mimike twarzy do zdjec chodzi mi o zęby - masz bardzo wystajacy podbrodek i wygladasz jak kon pokazujac zeby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konie to piękne zwierzęta z reszta tak jak Angela :)

      Usuń
    2. Marna wypowiedź - Anonimowy 13:58. Jestem, delikatnie pisząc, w szoku. Zazdrość i tyle. Pozdrowienia dla Ciebie Andżela :-)

      Usuń
  11. Pani Anonimowa z godz 13:58 zapewne jest wyjątkowo nieurodziwa i stara się wartościować poprzez krytykowanie tak atrakcyjnych osób jak Angelika.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre osoby są tak bezczelne w komentarzach, że należy współczuć braku kultury i ogłady. Anonimowość dodaje im odwagi.
    Mam nadzieję że przemawia przez tą osobę zazdrość o urodę Andżeliki, bo sama pewnie nie ma wizualnie za wiele do pokazania...

    OdpowiedzUsuń
  13. Andżelika po co zatwierdzasz takie komentarze które aż się nie chce czytać,wiadomo że osoba jest bardzo zazdrosną twojego wyglądu,jesteś piękna prezentujesz się jak gwiazda,przesyłam pozdrowienia.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz bardzo mnie rozbawił i nieźle się uśmiałam czytając go :)

      Usuń
    2. poza tym zgadzam się z odpowiedzią na ten komentarz, że konie to piękne zwięrzeta :)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  14. śliczny zestaw, wyglądasz pięknie <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Angeliko czy mogłabyś napisać jakich używasz pomadek?
    śliczny masz zawsze kolor na ustach:)

    OdpowiedzUsuń