środa, 9 kwietnia 2014

M*I*X

Dzisiaj post z serii mobile mix.....!
Enjoy!





















41 komentarzy:

  1. Czy mogłaby mi Pani powiedzieć gdzie można kupić te piękne balerinki??????????

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    A mnie interesuję płaszcz blady róż 10 zdjęcie od dołu

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej czy mogłabys zdradzic jaki masz rozmiar bluzy ktora masz na fotce z rozowa spodniczka i trampkami chciałam z bershki zamowic podobna ale rozmiary sa od xs i nie wiem czy xs czy s a tez jestem taka szczupła?Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię oglądać te Twoje MIXY- zawsze są takie kolorowe :)

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd niebieską torebka ???

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd niebieską torebka ???

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta szara narzutka z 1 zdjęcia, bardzo kolorowy mix:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Andżelika więcej zdjęć w twoim pięknym domu. Jestem pod wrażeniem jego wnętrza. Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś wielką inspiracją, niesamowity styl! Zdradzisz skąd ta bluza zestawiona ze spódniczką i różowymi trampkami? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjecia! uwielbitam Cie za to ze jestes w kazdej sytuacji bardzo elegancka, nawet jak masz na sobie trampki :)
    kochana moglabys mi zdradzic co to za firma płaszczyka tego w kwiatki na 4 zdjeciu od góry ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płaszczyk z o la la - dostępny u mnie - zapraszam na prive :)

      Usuń
  11. Piękne stylizacje!!! Super wyglądasz!!! Zdradz, skad czarny fotel? Piękne wnętrza. Obejrzałabym calosc

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze zdjęcie przykuło moją uwagę. wyglądasz niesamowicie ! przepiękny dom :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moglabym sie dowiedziec skąd ten błekitny sweterek rozciety z przodu

    OdpowiedzUsuń
  14. moglabym sie dowiedziec skad ten blekitny swterek z rozcieciem z przodu

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe stylizacje, każda ma coś w sobie. Świetne kolorowe szpilki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam, gdzie można dostać zestaw biała bluzka+biała spódnica.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka cena sweterka niebieskiego?

    OdpowiedzUsuń
  18. sliuczna pomadka na ostatnim zdjeciu, pamietasz jaka?

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz cudownie, ale najbardziej na pierwszy rzut oka spodobałaś mi się w leginsach z myszką MIKI,ciekawa jestem jaka jest cena leginsów wraz z tą białą bluzeczką????

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, żakiet szaro-niebieski ( 6 zdjecie od dołu) przeboski! Gdzie go dostanę? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj, żakiet szaro- niebieski (6 zdjęcie do dołu) przeboski. Gdzie go dostanę?

    OdpowiedzUsuń
  22. Oooo, ja bym chciała taka pastelowa torebke, gdzie mozna nabyc:)?

    OdpowiedzUsuń
  23. hej, mam pytanie jakiego podkładu używasz do makijażu? z góry dzięki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy mozesz napisac co to za pomadka z oststniego zdjęcia?
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  25. hej Andżeliko, jakiej firmy jest ta pastelowa torebka z błękitnym środkiem?

    OdpowiedzUsuń
  26. gdzie można dostać taką tunikę asymetryczną z 9 zdjęcia od góry akurat żółty mi nie pasuje ale może inne są kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No super zestaw i ten 9 ale od dołu też jest extra a skąd ta biała bluzka gdzie taką można dostać?

      Usuń
    2. Zarówno żółta tunika jak i biała bluzka do kupienia w FOR FUN FASHION - zapraszam na prive

      Usuń