niedziela, 27 kwietnia 2014

Niezawodny duet

Dwa kolory: czerń i biel znane wszystkim bardzo dobrze - noszone przez wielu z nas - kolory, które nigdy nie wyjdą z mody i które wyjątkowo dobrze wyglądają razem. Dwie barwy, które świetnie się uzupełniają i tworzą zgrany duet. Niby nic wielkiego i odkrywczego, a jednak robi wrażenie :) Mój dzisiejszy zestaw to nie tylko połączenie dwóch kolorów to również połączenie różnych faktur i detali. Możecie tu odnaleźć m.in. siatkę, motyw twarzy (na rękawach bluzy) oraz pasy (buty). Mam nadzieję, że się Wam spodoba mój dzisiejszy outfit?!









bluzka - Stradivarius
bluza - For Fun Fashion
spódnica - For Fun Fashion
buty - Chanel (dostępne w For Fun Fashion)

19 komentarzy:

  1. Nikogo nie chcę obrażać, ale dla mnie made in rynek....

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam! Ruszył już Twój sklep online? Możesz podać adres?

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjnie wyglądasz:) bardzo fajne i oryginalne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty , ładnie wyglądasz :)

    Obserwuję , miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. nieeeee takie ooo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi się ten zestaw. A gdzie to for fun fashion można znaleźć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. For Fun Fashion - sklep on-line - otwarcie po weekendzie majowym!

      Usuń
  8. zestawienie butów i kurtki bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Angela piękna jak zawsze, ale zestaw bardzo słaby.

    OdpowiedzUsuń
  10. . Jako kobieta - jest całkiem ładna i zgrabna nie do podrobienia,zestaw jaki przedstawiasz to jestem w szoku,Andżelika kochanie kocham ciebie za odwag,e i wygląd jaki prezentujesz oj ty moja papsiuło.....buziaczki....

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ten zestaw - odjechany taki " :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tutaj chociaż nie wieje nudą :)
    Według mnie świetny zestaw, a buty genialne!!!
    Ktoś wcześniej napisał, że jesteś nie do podrobienia i wiesz co ma rację, zgadzam się z tym stwierdzeniem w 100%
    Tak trzymaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica - cudo! Bardzo fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny kolor wlosow! o wiele Ci lepiej w takim delikatnie ciemniejszym blondzie. Czy farbowalas sama czy u fryzjera? Jaki tokolor?? WLasnie taki bym chciala :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś piękną kobietą, ale zestaw w moim odczuciu bardzo, bardzo słaby. Buty i kurtka jakby z bazaru (bez urazy) ale to po prostu moim zdaniem jest pozbawione klasy.

    OdpowiedzUsuń