środa, 21 maja 2014

DENIM

Jeans to materiał od lat szeroko wykorzystywany w modzie. Nie ma co ukrywać, że najczęściej nosimy spodnie jak również kurtki. Używany jest także do wykonania lub wykończenia torebek i butów. Obecny jest on wszędzie i ciągle nie traci na popularności mimo zmieniającej się mody. Również spódnice jeansowe należą do klasyki wyrobów z tego materiałów, od lat goszcząc na wystawach sklepów i w szafach kobiet na całym świecie. Rodzaj tkaniny powoduje, że niezależnie od długości czy fasonu bezproblemowo dają się one zestawić z większością bluzek, swetrów, a nawet butów i torebek, których to dobieranie potrafi spędzać sen z powiek setkom kobiet. Ja dzisiaj wybrałam długość za kolanko. W tego typu spódnicy czuję się bardzo komfortowo i wygodnie - szczególnie w tak upalne dni jak ten dzisiejszy.  






bluzka - ForFunFashion.pl (wkrótce otwarcie)
spódnica - ForFunFashion.pl
buty - by o la la - ForFunFashion.pl
okulary - Givenchy
zegarek - Michael Kors







12 komentarzy:

  1. Witaj !!!
    czemu tak długo Cię nie było już zaczęłam się martwić, jakiś czas temu wysłałam do Ciebie maila z zapytaniem o stylizację na wesele dla mojej 15 letniej córki do dziś nie otrzymałam od Ciebie wiadomości :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę przyznać, że zupełnie nie kojarzę Twojego maila - jeśli sprawa aktualna proszę o info :) z chęcią doradzę

      Usuń
    2. Cześć :-))
      Wysłałam kolejnego maila, czekam na odpowiedź. Dzięki:-))

      Usuń
  2. Wszystko piekne jak zawsze,ja jednak czekam na zdjecia z wnetrzem twojego wspanialego domu. Przejrzalaam bardzo dużo postow wstecz i niesamowicie mnie twoj dom inspiruje.Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uważam, ze dom to nasza oaza nasz azyl i ja swojego nie pokazywałbym na użytek publiczny , ale to moje zdanie...za tym żeby angela sie z nami podzieliła swoim wnetrzem przemawia do mnie jedynie fakt, ze to Jej fach i droga zawodowa ma wiedze talent wyczucie stylu i za pewne jest dla nas inspiracja...tez Aga

      Usuń
  3. już nie mogę doczekać się otwarcia sklepu!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Andżeliko, okulary dostępne u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  5. moim zdaniem dlugosc butow nie pasuje do dlugosci spodnicy

    OdpowiedzUsuń