sobota, 24 maja 2014

Grecka bogini

"Grecka bogini" tak zostałam nazwana przez koleżankę gdy mnie ujrzała w tym stroju. To określenie muszę przyznać, że nawet mi się spodobało :) zasługą tego oczywiście była moja sukienka - nie inaczej! Jedno muszę przyzać, że sukienka niewątpliwie jest bardzo wygodna, zwiewna i efektowna. Postanowiłam połączyć ją z rzymiankami i z czernią, którą możecie zobaczyć nie tylko na butach, ale również w naszyjniku. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!






sukienka - ForFunFashion.pl
naszyjnik - Mohito
zegarek - Michael Kors
torebka - No Name
buty - ForFunFashion.pl


15 komentarzy:

  1. sukienka jest po prostu przepiękna, wchodziłam na stronkę bo miałam chrapkę na taką, mogę wiedzieć kiedy już ruszy sprzedaż??

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ta stylizacja jest średnia, troszeczkę lepiej by wyglądała opalona skóra, bo na zdjęciach twarz ciemna, a nogi i ręce blade, odznacza się to bardzo. Ty jak zawsze urocza, i uśmiechnięta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ŁADNY KOLOR SUKIENKI :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech koleżanka sprawdzi jak wyglądały greckie boginie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna sukienka a sandałki idealnie do niej pasują

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bardzo ta stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety zdjęcia nie oddają faktycznego uroku zarówno sukienki jak i Andżeliki, którą akurat widziałam tego dnia :) Wyglądała zjawiskowo, zgadzam się jak grecka bogini i piszę to zupełnie serio!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest cudowną kobieta, naprawdę.
    W niedługiej przyszłości chciałabym być tak uroczą mamą!

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka i torba są świetne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie sandały skracają nogi sukienka wygląda byle jak nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi osobiscie ta i ostatnie Twoje stylizacje kompletnie nie przypadly do gustu.
    Pozdrawiam
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  12. Tym razem niestety nie jest zbyt dobrze. Zbyt duzo tu wszystkiego: naszyjnik, torba z fredzlami, ozdobny zegarek a do tego bogato zdobione sandaly. Gdybys zrezygnowala z tej torby i zegarka, to stylizacja moze by sie jakos obronila. A tak widzimy pomieszanie z poplataniem. Stopy w tych sandalkach wygladaja na zdeformowane. Jestes bardzo ladna kobieta, bije od Ciebie cieplo i energia, ale w tym wydaniu wygladasz dosc ,,tanio". Szkoda. Pozdrawiam serdecznie Renata

    OdpowiedzUsuń
  13. niewątpliwie koleżanka miała rację. grecka bogini w każdym calu :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Angeliko jaki masz rozmiarek tych getrów z dzisiejszego postu na fb takich bezowo złotych z berski chce zam,ówic zwykle nosze s ale podobno one nie sa rozciagliwe bede wdzieczna za info.Marta

    OdpowiedzUsuń