piątek, 2 maja 2014

M*I*X




















34 komentarze:

  1. świetny szary kombinezon i tiulowa spódnica, ale wszystkie looki super <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zwiewne spódnice bardzo piękne! Chodzą ostatnio takie za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Andżeliko, kiedyś w mixach dawałaś jakieś dodatkowe fotki których wcześniej nie było,
    a tu wszystko już widziałam... Daj coś nowego, nie mogę się już doczekać, masz takie fajne stylizacje,
    może coś z terenu itp. jak kiedyś? A to park i plac zabaw z dziećmi, a to spacer, jakieś wakacje, weekend.. A tu cały czas to samo tło praktycznie, przed domem jak się domyślam. Zdaję sobie sprawę, że dzisiaj każdy ma mało czasu, ale może znajdziesz chwilkę i wrzucisz jakąś perełkę?;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywne zdjęcia, spódniczki-śliczne !
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne stylizacje! :) napisz proszę skąd jest ta pomarańczowa sukienka maxi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest bluzka + spódnica - nowa kolekcja Mohito

      Usuń
  6. Cudowne kolorowe spodnie dresowe:) Gdzie takie można dostac:)
    Uwielbiam Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były dostępne u mnie - jak na razie brak na magazynie - zapraszam na fb tak na bieżąco są nowości :)

      Usuń
  7. Gdzie dostanę te piękne torebki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie :)
      są to torebki ze skóry - zapraszam na prive

      Usuń
  8. Andżeliko skąd są te buty na drugim zdjęciu?i w jakiej cenie ?
    widziałam Cie wczoraj na zakupach w malcie super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buty dostępne u mnie - zapraszam na prive
      i dziękuję :)

      Usuń
  9. czy moge wiedziec czy masz do kupienia płaszyko-kurtke z ostatniej foci super.Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam jeszcze jedną sztukę w kolorze ecru - zapraszam na prive

      Usuń
  10. ... piękna ta sukienka. wyglądasz uroczo,jak baletnica,,,Andżelika zainteresowały mnie te buty mokasynki,chyba nie ukrywasz jaka jest cena,jestem za kupnem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mokasynki dostępne u mnie - cena 99zł - zapraszam na prive

      Usuń
  11. spódnica obłędna!! Boże, cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestes PRZEPIEKNA:) P.S. czy odsprzedajesz swoje ubrania, w ktorych juz nie chodzisz, kilka bym chetnie odkupila;)

    OdpowiedzUsuń
  13. angeliko czy teraz bedziesz zajmowac sie tylko moda czyli tym sklepem?nie bedziesz juz budowlancem na etacie? czy bedzie sklep stacjonarny?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś przypadkiem wpadłam na Pani bloga i stałam się częstym gościem. Czasami podpatruje stylizacje i przeszukuję internet w poszukiwaniu np. sukienki czy bluzki, ale jest to zadanie bardzo czasochłonne.
    Dlatego ucieszyła mnie informacja o For Fun Fashion.pl i z pojawienia się możliwość dokonywania zakupów przez internet.
    Mam nadzieję, że w ofercie znajdą się szare spodnie typu dres z metalicznym przodem w zielono-złoto-pomarańczowe plamy.
    PS. W sieci odwiedzam bardzo dużo blogów i przypatruje się tzw. „czystości strony”, na którą to w moim mniemaniu składa się: przejrzystość, kolorystyka i elementy graficzne w tym zdjęcia oraz czystość i wygodę korzystania strony. Jeśli tych warunków dany blogier/ka nie spełnia to są bardzo małe szanse abym ponownie zagościła na tej stronie. Biorąc pod uwagę, że prowadzenie bloga jest to zazwyczaj pasja i chęć dzielenia się z innymi naszym doświadczeniem lub zainteresowaniem to też nie zwalnia nas, aby nasz odbiorca chętniej odwiedzał naszą stronę.
    Uważam, że blog For Fun powstał z miłości do mody i chęci dzielenia się z innymi swoją pasją a jago „przejrzystość strony” zachęca do częstego odwiedzania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba blogEr a nie bloGIER.... nie tak? Ale coż, piszemy tak jak mówimy.....
      a.

      Usuń
  15. Wszystkie zdjęcia super, szczególnie te dresowe błyszczące spodnie....marzę o takich / podobno juz ich nie masz?!/, napisz proszę skąd ta dresowa szara bluza / z błyszczącym przodem/. Dziękuję.
    a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluza pochodzi z FOR FUN FASHION :) niestety już ich nie ma

      Usuń
  16. Kiedy nastąpi otwarcie forfunfashion.pl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w związku z dopracowywaniem szczegółów nastąpiło małe obsunięcie - mam nadzieję, że za tydzień sklep będzie już czynny

      Usuń
  17. Witam jakiej firmy jest ta niebieska torebka na odstatnim zdjeciu?bede wdzieczna za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mnie ucieszyła wiadomość o sklepie. Gdy trafiłam na Twój blog zastanawiałam się dlaczego go nie masz, a tu proszę taka niespodzianka :) . Jakiej firmy jest ten czarny płaszczyk ? Pozdrawiam Maszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maszka bardzo dziękuję :)
      to o co pytasz to nie jest płaszczyk lecz sukienka - dostępna u mnie - również w kolorze ecru - jeśli jesteś zainteresowana zapraszam na prive

      Usuń
  19. czekam z niecierpliwoscia na otwarcie sklepu :) Angeliko fotka u góry bloga jest z jakis zagranicznych wakacji-gdzie byliscie,czy polecasz i jak jest z dziecmi na takich wyjazdach -jak to znosza?

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym poznać Twoje zdanie na temat ubioru na poprawiny, które odbędą się na sali bankietowej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam,
    czy sukienka? spodnica i bluzka? również są dostępne w Pani sklepie? Będę wdzięczna za informację.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń