piątek, 30 maja 2014

Neon+dżins to jest to co lubię!

Ostatnio w tego typu zestawach czuję się najlepiej. Dość dawno nie nosiłam dżinsów i to chyba dlatego tak bardzo się za nimi stęskniłam :) Neonowy materiał którym zostały podszyte spodnie stał się bazą i to właśnie on narzuco tempo. Biały t-shirt jest tłem dla marynarki, która jest w bardzo zbliżonym kolorze do mankietów spodni. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!
Korzystając z okazji przyjemnego weekendu wszystkim życze! 









t-shirt - ForFunFashion.pl
marynarka - Zara
spodnie - ForFunFashion.pl
okulary - Givenchy
buty - Donna Karan


14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę marynarki! :) świetny look:*

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupię takie trampki i w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi sie ze te trampki tej marki sa nieziemsko drogie u mnie w butiku widziałam za 450zł .Marta..ale Andzelika najlepiej Ci odpowie

      Usuń
    2. trampki na zamówienie - zapraszam na prive

      Usuń
  3. Marynarka z Zary to 2013

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem buty sa okropne ;-) reszta ok ale przy tak mocnym akcencie kolorystycznym koszulka powinna być zwykła biała. Chaos- pełno kryształków, żółty neon, zielony neon i kosmiczne buty :-P
    Pozdrawiam
    Karolina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem po przeczytaniu takiego komentarza można stwierdzić jedno - ten kto go pisał nie ma pojęcia o modzie i wyczuciu stylu :-P
      Chaos i totalny miszmasz są akurat tej blogerce obce - zerknij na Macademian Girl - tego typu komentarze raczej pasowałoby tam wypisywać.....!
      Majka

      Usuń
  5. Super jeansy! :) Kiedy otwarcie sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz te trampki i te spodnie,które ostanio chodzą mi po głowie...no dzis nie będe mogła zasnac!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem jak najbardziej na tak :) świetnie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Marynarka przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń