poniedziałek, 16 czerwca 2014

Koktajl Party

O takiej sukience myślałam już od dość dawna. Gdy tylko zobaczyłam podobną na pokazie Bizuu wiedziałam, że tego typu sukienka jest mi pisana :) Swietna kolorystyka, do tego niebanalna kratka i jej fason urzekły mnie od razu. Nie omieszkałam jej założyć na pierwszą nadarzającą się okazję. Postanowiłam pozostać w biało-niebieskiej kolorystyce dobierając białe buty i kurteczkę. Jedyny mocniejszy akcent to usta w kolorze fuksji jak również bransoletki i błyszczyk, który gości w mojej przezroczystej torebce. Mam nadzieję, że całość spodoba się Wam równie mocno jak mi?!










sukienka - o la la (dostępna u mnie)
kurteczka - o la la (dostępna u mnie)
bransoletki - No Name
puzderko - Zara
buty - Centro


15 komentarzy:

  1. Ale pięknie!! Prześliczna jest ta sukienka, sama chętnie bym się o taką pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ta sukienka cudownie się układa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow w tej sukience się zakochałam jest idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz, bardzo fajny look. Najbardziej przypadla mi do gustu z tej stylizacji chyba sukienka, ale ogolnie jestem pod wrazeniem ;p
    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko a jaka cena tej sukienki, a drugie pytanko kiedy otwarcie internetowego sklepu bo nie mogę się doczekać :(?

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaka cena tej sukienki, chętnie bym kupiła, mam jeszcze pytanko kiedy otwarcie sklepu internetowego, bo nie mogę się już doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor sukienki idealnie pasuje do Twojej urody. Mam pytanie - brwi masz zrobione henną, czy makijaż permanentny?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka, chętnie bym kupiła, kiedy otwarcie sklepiku? :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Angelo, doradź w jakiej kiecce wybrać się na wesele:) Może będziesz miała coś fajnego w swoim sklepie:) ??? :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy halka jest osobno czy wszyta? Jedynie buty mnie nie przekonuja ;-) moda ciągle powraca i każdy nosi to co lubi i chce, ale mi osobiście takie buty kojarzą się z babcią i nie dam się do nich przekonać :-O

    OdpowiedzUsuń
  11. super sukienka. czy są dostępne też inne kolory ? jaka cena ?
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń