poniedziałek, 14 lipca 2014

Otwarcie sklepu ForFunFashion.pl

Udało się!!!  Pomimo wielu przeciwności losu - przegrzewający się laptop, brak sieci i stękające/marudzące dzieci otwarcie sklepu nastąpiło wczoraj. Co prawda z "małym" opóźnieniem (szampan, który miałam otworzyć z okazji otwarcia musiał swoje wyczekać w lodówce - jedno trzeba przyznać dobrze się schłodził) ta chwila nastąpiła. Jak na razie w sklepie ForFunFashion.pl znajdziecie 100 produktów - asortymentu jest o wiele więcej - to jest mała cząstka tego co posiadamy. Z dnia na dzień sklep będzie bogatszy w swojej ofercie i już dzisiaj zapraszam do zalogowania się i korzystania z rabatu z okazji otwarcia.


























23 komentarze:

  1. Cały dżinsowy look, który masz na sobie mi się baardzo podoba <3 Mam nadzieję, że znajdę go w Twoim sklepie :) Pozdrawiam serdecznie i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu! Gratulacje! Życzę wielu klientów, bo ciuszki są unikatowe. Jesteś wysoka i szczupła... na Tobie wszystko tak pięknie wygląda! Chętnie się sama skuszę na zakupy. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy bedą dostępne rozmiary inne niż s?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już są :) nie będę ukrywać, że jak na razie dominują rzeczy w rozmiarze S i M

      Usuń
  4. Andżela, mam pytanie o produkt z Twojego sklepu. Czy na zdjeciach bluzeczka czarno biała w kratkę jest wsadzona w spódniczkę, czy ma na dole ściągacz? Proszę o odpowiedź. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, śliczna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje dystansu do sibie,że niepochlebne komentarze kasujesz, niezła jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za śmieszny zarzut akurat dystans do siebie mam bardz duży :)

      Usuń
  7. Andżeliko jesteś fajną dziewczyną, ale niektóre prezentowane ciuchy wyglądają okropnie tandetnie (aż do Ciebie nie pasują), ceny też wyśrubowane - w sklepach podobne ciuchy są poniżej cen w FFF, Na początku te ciuchy były oryginalne, ale w tej chwili pojawiło ich się mnóstwo... Koleżanka modelka blado przy Tobie wypada... mimo to gratuluję i życzę sukcesów! P.S. Rewelacyjna stylizacja z 14 lipca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wielkiego sukcesu!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Wam dziewczyny dziękuję :) oby to czego mi życzycie się spełniło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ceny to masz pojechane, a skad sie wziely przeceny skoro dopiero co otworzylas sklep?smiesznie to wyglada, i powiedz dlaczego ten komentarz wczesniej sie nie pojawil co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojechany to jest raczej Twój kometarz, który nie ma co się dziwić trafił od razu do spamu :) Gdybyś umiała czytać ze zrozumieniem to byś wiedziała, że promocja była właśnie z okazji otwarcia sklepu :) i nie wiem co w tym śmiesznego! Poza tym o jaki komentarz chodzi?! Hello?! Co do cen to nie będę na ten temat dyskutować bo Ci co kupują u mnie twierdzą, że są dość niskie jak na takie rzeczy, a inni mogą twierdzić inaczej - każdy ma do tego prawo. Jak ja to mówię rzecz jest warta tyle ile ktoś za to zapłaci.

      Usuń
  11. Hej, mam takie nietypowe pytanie, założyłam się z koleżanką ile masz lat? koleżanka stawia na 36, 37, ja 34,35:) kto jest bliżej i wygrał?:)

    Pozdrawiam Karina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałaś Ty - jesteś bliżej :)

      Usuń
    2. ale pojechalyscie grubo dziewczyny na tyle Angela nie wyglada jest moja rowiesniczka a ja rok temu swietowałam 30-stke i na tyle Angela wyglada tzn. bardziej z racji wieku dzieci i to ze konczyła studia mozna wywnioskowac bo cere ma piekna wiec ujmuje lat a nie dodaje...Angela jestes cudna i sie nie przejmuj, zdradzisz co to za numer pomadki w takiej tonacji pomaranczowej z fotki nr 1,2 i 3 pewnie Inglot tylko jaki numerek:)

      Usuń
    3. Z tego co mi się wydaje Andżelika ma 31 lat, żeścią ja babeczki trochę postarzyły :-)

      Czy mogę prosić o odp. na temat bluzeczki czarno białej w kratkę? Czy ma ściągacz na dole czy jest wsadzona w spódniczkę (na fotce ze sklepu)? Bardzo mi zależy na odpowiedzi, gdyż jestem zainteresowana zakupem.

      Usuń
    4. mam taka bluzeczke kupiłam ją u siebie w butiku pare dni temu akurat była przecena bluzeczka ma na dole czarny ściagacz pierwsze wrazenie robi super do pierwszego prania namoczyłam ją i po kilku sekundach na srodku plecow porobiły sie czarne plamy kolor czarny po prostu farbuje mimo ze pralam w płynie i letniej wodzie troche ich usunełam a gdy powiesiłam do wyschniecia to rano znow nowe plamy widocznie jak wisiała na wieszaku gdzies dotykał kolor czarny i od wewnatrz zafarbowało i troche przebija na zewnatrz az boje sie znow ja prac...jak masz na nia Angeliko jakis sposob albo ewentualnie czym te plamki doczyszcic prosze o info. Marta W.

      Usuń
    5. o którą konkretnie chodzi bluzeczkę?

      Usuń
    6. tej bluzeczki czarno-białej już nie ma - została sprzedana

      Usuń
    7. bluzeczka w czarno-białą kratkę na przodzie a plecy biale z czarnym ściągaczem, jak Ty ja pierzesz?

      Usuń
    8. Kurcze to mnie zasmuciłaś. Super, że jest ściągacz ale jak mam wydać ponad stówkę i ma służyć do pierwszego prania to masakra. Czekam na dalsze losy tej bluzki, bo ciekawi mnie bardzo czy się spierze. Mam dylemat teraz, bo strasznie mi się podoba.
      Andżelika, wiem że bluzka wyprzedana ale na stronie sklepu jest napisane "oczekiwanie na dostawę" czyli rozumiem, że jeszcze będzie w sklepie?

      Usuń
  12. zycze sukcesow i wytrwalosci bo z pewnoscia sie przyda !:)

    OdpowiedzUsuń