sobota, 2 sierpnia 2014

White flowers&Jeans

Dzisiaj w roli głównej biała bluzka w połączeniu z dżinsami. Bluzka jest wyjątkowa bo w niecodziennej fakturze - przyozdobiona została skrawkami materiału w kształcie kwiatków :)
Spodnie też są wyjątkowe bo oprócz tego, że mają świetny kolor to na dodatek idealny bardzo kobiecy krój i motyw złotego flakonika Chanel. Fajny, wygodny zestaw dla wszystkich tych którzy lubią tego typu połączenia. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!







bluzka - ForFunFashion klik
spodenki - ForFunFashion klik
buty - Bershka

12 komentarzy:

  1. szorty tak bluzka nie -troche odpustowa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Andżeliko właśnie w takiej kobiecej odsłonie lubię Cię najbardziej, bluzka super, zastanawiam się nad zakupem:)
    Zazdroszczę nóg bo są do samej podłogi...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzeczka jest naprawdę urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę wiedzieć jakiego podkładu uzywasz i tuszu do rzęs:)Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka wg mnie też trochę odpustowa(moja babcia miała podobną ;-)). Szczególnie do tej naszywki z flakonem na szortach (do mnie ten flakon kompletnie nie przemawia).
    Poza tym włosy cera i Twoja figura bronią całą stylizacje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem tu po raz pierszy i na pewno powrócę! Śwwietny styl:) i Twój uśmiech!:D

    pozdr

    OdpowiedzUsuń