niedziela, 28 września 2014

Blask limonki

Była kreacja "weselna" to teraz nadszedł czas na publikację zestawu z drugiego dnia czyli poprawin. Zestaw stworzony w 5 minut - dosłownie. Zaintrygował mnie kolor spódnicy i to właśnie od niej wszystko się zaczęło - ona była bazą. Do spódnicy w przepięknym kolorze limonkowym dobrałam cekinową bluzkę, która stworzyła świetny duet z trapezową midi. Buty na wysokim obcasie były oczywiste by jednak nie wprowadzać kolejnego koloru postanowiłam włożyć półbuty w odcieniu spódnicy. Całość postanowiłam przełamać oversizową kopertówką w odcieniach beżu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!









 
bluzka - H&M
spódnica - ForFunFashion (klik)
zegarek - Michael Kors
buty - ForFunFashion
kopertówka - ForFunFashion


4 komentarze:

  1. ładny zestaw, wszystko ze sobą idealnie się łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Na pewno każdy zwracał na Ciebie uwagę :-) jedyne co bym zmieniła to te sztuczne włosy. W naturalnych jest Ci o wiele lsdnuej!

    OdpowiedzUsuń