piątek, 26 września 2014

Nude long dress

Dość dawno mnie tutaj nie było, ale od dzisiaj mam mocne postanowienia powracam na dobre :) Wracam do moich postów umieszczanych co drugi dzień :)

Po miesięcznej nieobecności witam Was zestawem, który miałam na sobie w ubiegłą sobotę na weselu kuzynki. W związku z tym, że cała ceremonia odbywała się w Pałacu strój musiał być adekwatny do sytuacji i miejsca. Postanowiłam włożyć na siebie długą sukienkę w moich ulubionych beżach. Niby prosta sukienka, a jednak niebanalna! Pięknie ozdobione ramiona i plecy niewątpliwie dodają wielkiego uroku. Kolor zdobień znajdujący się na sukience narzucił pozostałe dodatki, które tylko i wyłącznie mogły być w kolorze srebrnym. Kolczyki w kształcie łezki pokryte w całości cyrkoniami dopełniły całość. Z kolei metaliczne puzderko fajnie odbijało się na tle beżu.
Mam nadzieję, że ten zestaw przypadnie Wam do gustu równie mocno jak mi?!








sukienka - ForFunFashion (dostępna na zamówienie - klik)  
futerko - Zara
kolczyki, pierścionek - Apart
puzderko - Parfois
buty - Zara 

17 komentarzy:

  1. Wszystko pieknie, tylko te wlosy wygladaja nieciekawie, zle dobrany blond. Efekt sztucznie wyglada, sukienka na Twojej figurze prezentuje sie super. Jak dla mmie caly efekt psuja te sztuczne wlosy. Gdyby odcien byl dobrany do Twojego kol.wlosow byloby idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka jest cena tej sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy można prosić o link do kolczyków? Są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Suknia zjawiskowa. Jaka jest jej cena? A futerko z Zary, to obecna kolekcja? Dopiero dziś trafiłam na Pani stronę. Rozumiem, że sama Pani projektuje? Ubrania są wspaniałe, mega kobiece, nieprzeciętne! Prawdziwy talent!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanko odnośnie włosów:)Mogę wiedzieć jak o nie dbasz i czego używasz?Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odjelo mi mowę! Przepieknie! Dawno nie widzialam tak bajecznej sukni i ogólnie kreacji... Nie "przebilas" panny młodej?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam ponownie:)) Ciesze się z powrotu i że znow będę mogla mieć możliwość oglądania postow bo sa bardzo inspirujące. Wygladałas prześlicznie, jak jakas gwiazda:))

    OdpowiedzUsuń
  8. czy mozesz napisać gdzie kupilaś ten czarny fotel które widnieje nieraz na zdjeciach ????

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście efekt oszałamiający ale włosy psują efekt - zbyt sztucznie i tanio to wygląda, gdybyś dobrała inny odcień, zblizony do naturalnego byłoby idealnie.
    niemniej, wyglądałaś zjawiskowo, przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, również uważam że wyglądasz zjawiskowo, jednak całość psują niestety włosy :-( wygląda to bardzo sztucznie.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. czy można tak usprawnić aby " klik " przenosił nas od razu do konkretnej rzeczy , bardzo często nie można odnaleźć rzeczy , które są w poście w jakiej cenie jest ta sukienka i jak można ją zakupić, bo na stronie sklepu też jej nie można odnaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo proszę o odpowiedź na priv, czy można ją kupić??? megiw.1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń