środa, 15 października 2014

Kraciasta sukienka

Pozostając w tematyce kraty dzisiaj serwuję Wam dla odmiany nie koszulę lecz sukienkę :)
Sukienka utrzymana w kolorystyce czarno-białej. Góra koszulowa z kołnierzykiem zapinana na guziki z możliwością zrobienia przy szyi dużej kokardy za pomocą paska wykonanego z tego samego materiału co sukienka. W związku z tym mamy 2 możliwości jego wykorzystania: przepasać się nim w pasie lub zrobić oryginalne wiązanie przy kołnierzyku. Nie chcąc wprowadzać dodatkowego koloru torebkę/worek i buty dobrałam w kolorze czarnym. Korzystając z ładnej, słonecznej pogody zamiast rajstop wybrałam zakolanówki. Co sądzicie o tego typu zestawach?!  






sukienka - ForFunFashion.pl (klik)
podkolanówki - ForFunFashion.pl (klik)
worek - ForFunFashion.pl (klik)
okulary - Braccialini
buty - ForFunFashion.pl
 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. Nie przepadam za kratka, ale nie najgorzej. Nie jestem tez fanka logo imitujacych oryginalne firmy kiedy w rzeczywistosci nimi nie sa. Nie sugeruje ze "szanelki"nie sa oryginalne , to tylko skojarzenie i moja uwaga kiedy zobaczylam getry. Podobnie w przypadku toreb imitujacych oryginaly MKorsa jak w niektorych stylizacjach... Za to przepiekna biala sukienka na Instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś najlepszą reklamą swojego sklepu :)
    Podoba mi się, chociaż nie ubrała bym się tak. Też zbliżam się do 30stki i w moim odczuciu wygląda to trochę infantylnie z tymi podkolanówkami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja już jestem po 30 i ubrała bym podkolanówki bo wygladaja super:) Mam prosbe a może już cos zimowego, jakas kurtka, kozaki....

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny blog, obserwuję go od dawna, ale nigdy nie było czasu by przejrzeć tyle postów na raz! podobają mi się Twoje stylizacji i taka dziewczęcość i radość w Tobie! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, bardzo dawno temu widziałam u ciebie sukienkę z zary z kwiatowym wzorem, zastanawiam się nad zakupem na allegro tej sukienki. Odszukałam Twój stary post: http://angelachrus.blogspot.com/2013/10/flower-girl.html. Mogłabyś napisać jaki masz rozmiar tej sukienki? Czy to jest s, czy xs, czy rozmiarówka jest zawyżona, zaniżona i czy jest bardzo opięta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar S i jest raczej dość bardzo opięta tak więc mogę śmiało napisać, że rozmiarówka jest raczej zaniżona

      Usuń