środa, 8 października 2014

Krata, jeans and warkoczyk

Dzisiaj dla odmiany stylizacja bardziej na luzie. W roli głównej kraciasta koszula oraz poszarpane jeansy nazywany przez moje dzieci "jeansy na które zabrakło materiału" :)
Choć osobiście nie przepadam za kraciastymi koszulami ta wersja wyjątkowo przypadła mi do gustu i wyjątkowo dobrze się w niej czuję. To zapewne przez kolory: granat i czerwień, które idealnie się uzupełniają i tworzą zgrany duet. Tego typu koszula pasuje do każdego typu urody i chyba mało komu byłoby w niej źle :)
Buty postanowiłam założyć w kolorze camelowym na stabilnym, masywnym obcasie. Z kolei torebka w kolorze granatowym współgra z resztą i tworzy harmonijną całość. Złote łańcuchy (przy torebce) dodają troszkę blasku i ożywiają całą stylizację. Fryzura to efekt mojej 10 minutowej pracy przed lustrem - która według mnie dodaje lekkiego pazura i fajnie współgra z tą stylizacją. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!






 
koszula - ForFunFashion
spodnie - HM
pasek - No Name
okulary - Braccialini
torebka - ForFunFashion (stara kolekcja)
buty - Zara 

15 komentarzy:

  1. Kiedyś mialas lepsze te stylizacje, ta nie zachwyca:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie zgadzam się z tobą. Śledzę Andżelikę od samego początku to, że ma styl i klasę i potrafi stworzyć rewelacyjne zestawy nie ulega wątpliwości. Moim zdaniem jej każdy kolejny zestaw jest jeszcze lepszy - ja ją podziwiam i uwielbiam bo ma niesamowite wyczucie stylu :) troszkę nawet tego jej zazdroszczę (pozytywnie oczywiście). Tutaj to jest mała cząstka tego co potrafi - na jej fanpagu jest dużo więcej inspiracji i nie wyobrażam sobie dnia bez For Fun :)
      Stała czytelniczka Majka

      Usuń
    2. O jej dziękuję! To bardzo miłe Majka:)

      Pozdrawiam bardzo serdecznie

      Usuń
  2. Zestaw " kupuję' w całości, a warkocz przepiękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyne co mi tu nie pasuje to buty, ale ogółem stylizacja super :-) Krata jest hot i ciuch z tym wzorem powinien być w szafie każdej kobiety ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super stylizacja, ostatnio pokazywałas zbyt cukierkowe jak dla mnie a ta jest super!
      Zgadzam się jednak z poprzedniczka, że buty tu nie pasują.
      Pozdrawiam
      Karolina

      Usuń
  4. Zestaw świetny, choc ja osobiscie nadal nie moge sie przekonac do tego typu kraty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Andżelika napisz proszę ile masz wzrostu, na zdjęciach wydajesz się dość wysoka a wyglądasz super w wysokich butach. Ja próbuję się przełamać z moim 177 ;-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój wzrost to 174cm - szkoda rezygnować z wysokich obcasów, radzę się przełamać :)

      Usuń
  6. Dzięki za odpowiedź :) będę próbować! :)

    OdpowiedzUsuń