sobota, 4 października 2014

Wycinanka

Dzisiaj w roli głównej ażurowa marynarka/płaszczyk. Tak jak wiemy ażury są teraz bardzo na czasie.  Ten rodzaj zdobienia polegający na wycięciu w materiale otworów o ozdobnym kształcie był i jest nadal wykorzystywany przez największych projektantów mody, którzy zdają sobie sprawę z nieśmiertelności ażurowych wzorów. Ja postanowiłam wykorzystać go w casualowym stroju i połączyłam z sukienką w kolorze miodowym tak by wzór był widoczny i bardziej efektowny. Dodatki są minimalistyczne bo to właśnie marynarka/płaszczyk ma być na pierwszym planie. Czerń idealnie uzupełnia całość dlatego też właśnie w tym kolorze wybrałam buty i torebkę. Mam nadzieję, że się Wam spodoba?!








sukienka - ForFunFashion (poprzednia kolekcja)
marynarka/płaszczyk - Vivienne Widow
okulary - Braccialini
torebka - ForFunFashion (klik)
zegarek - Michael Kors
buty - ForFunFashion (na zamówienie)

6 komentarzy: