poniedziałek, 17 listopada 2014

Trochę Marilyn i kraty

Dzisiejszy post prezentuje zestaw jaki miałam na sobie podczas rodzinnej niedzielnej kawie w Galerii Malta.
Biała bawełniana bluzeczka z podobizną Marilyn Monroe i jej czerwone usta idealnie współgrają z kraciastą spódnicą. Spódnica szyta z koła na tiulowej halce daje niesamowity efekt. Świetnie się układa i tak też się ją nosi :) Do tego beżowe kozaczki i czarna torebka dopełniły całość. Zestaw przede wszystkim bardzo wygodny!!!







bluzka - ForFunFashion.pl (wkrótce dostępna)
spódnica - ForFunFashion.pl (wkrótce dostępna)
zegarek - Michael Kors
torebka - ForFunFashion.pl
buty - Reserved

19 komentarzy:

  1. Baaardzo mi sie podoba:)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno u ciebie nie byłam kochana ;) wyglądasz cudownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:) mam podobną kratkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze byłam pełna podziwu dla takich osób jak Ty ! ;) ... Patrząc na Twoje zdjęcia muszę przyznać, że wyglądasz na osobą bardzo poukładaną i sympatyczną......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :) bardzo miło coś takiego usłyszeć (przeczytać) :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Ciekawie, wygodnie i jak zwykle u Ciebie gustownie. Zdecydowanie urzekło mnie Twoje ostatnie zdjęcie z niebieską sukienką na fb. To sukienka z Zary? Mam podobną, dlatego dopytuję. Znalazłaś świetne rozwiązanie dla niej na chłodniejsze dni. A możesz napisać skąd ta kurtka/narzutka na górze? Gdzieś dostępna? Bardzo fajnie pasuje do tej sukienki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :)
      Sukienka błękitna o której piszesz jest z Mohito z kolei płaszczyk od Łukasza Jemioła.

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. płaszczyk rewelacyjny :)

      Usuń
  6. Spódniczka super. Moim zdaniem efekt psuje bluzka która w moim odczuciu w tym zestawieniu wygląda tandetnie.
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie bluzka tworzy ze spódnicą świetny duet - nie jest nudno - bardzo fajne połączenie na które niestety nie każdy właśnie by się odważył. Założenie jednokolorowej bluzki, tudzież sweterka byłoby pójściem na łatwiznę. Mi się bardzo podoba to połączenie, jest oryginalnie!
      Stała czytelniczka i obserwatorka Majka

      Usuń
  7. To nie jest Marilyn tylko Madonna, sesja zdjeciowa z 90 lat!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem ktoś już wcześniej zwrócił mi na to uwagę - mój błąd - czyli powinno być trochę Marilyn w Madonnie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  8. a czy podalabys linka z mohito online do tej sukienki bo nie umiem znalezc dzieki Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam twoje stylizacje! Jak zawsze piękna! Jakiego podkładu używasz? I numer też? Twoja cera zawsze wygląda niesamowicie!!!
    Pozdrawiam!
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile spodnica i kiedy bedzie dostępna?

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz super:) obserwuję od dawna i jestem zachwycona Twoją energią:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Spódnica i torba super, bluzke bym zmieniła.

    OdpowiedzUsuń