niedziela, 4 stycznia 2015

Ciepły długi sweter - jestem na tak!

Dzisiaj w roli głównej ciepły długi sweter w kolorze szaro-czarnym. Ostatnio najchętniej chodziłabym tylko w takich swetrach - nie dość, że ogrzeje to w dodatku jest bardzo wygodny i milutki. Sposobów noszenia takich swetrów jest wiele - pasują zarówno do spodni (rurek) jak i do sukienki czy spódniczek (ołówkowych). Można je nosić luźno lub z paskiem. Skórzana ramoneska narzucona na taki sweter z kolei doda nonszalancki, oryginalny wygląd. Ja jestem za, a Wy?!








sukienka - H&M
sweter - Mohito
pasek - Armani Jeans
buty - ForFunFashion.pl


13 komentarzy:

  1. lubię takie kolory, zestaw baaardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ale połączenie z ramoneską zupełnie do mnie nie przemawia, gdybym miała wybierać okrycie wierzchnie wybrałabym jakiś elegancki płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Angeliko ostatnio polubialas chyba Mohito bo dużo tam kupujesz polecasz ten sklep

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw, chociaz dla mnie na bardziej ciepłe dni. Teraz muszę mieć szalik lub komin, żeby było mi ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda ze nie pokazałas w zestawie z ramoneska. Ile butki kosztują? No i sukienki prawie wcale nie widac, ale i tak jest pięknie. Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweter idealnie podkreśla oryginalność butów. Jestem na mocne tak! Wyglądasz wyśmienicie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się bardzo! Wszystko do siebie pasuje :-) Szyk i klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Yo no me compraría nunca unos pantalones rotos!!!!!!
    Lo que hace la moda!

    OdpowiedzUsuń