wtorek, 13 stycznia 2015

Kolorowo

Dzisiaj na przepędzenie chmur i szaro-burych dni zestaw iście wiosenny, kolorowy i bardzo pozytywny. To jest niesamowite jak kolory mogą poprawić humor. Bluza idealna do jeansów jak również jednokolorowych spódnic i spodni. Poszarpane spodnie dodają pazur i według mnie idealnie komponują się z bluzą. Mam nadzieję, że ten zestaw przypadł Wam do gustu równie mocno jak mnie?!






bluza - ForFunFashion.pl
spodnie - Zara
zegarek - Michael Kors
bransoletka - Tous
torebka - Liu Jo
buty - ForFunFashion.pl 

13 komentarzy:

  1. Zestawienie rewelacyjne. Jest kolor i zabawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie w moim stylu, ale Ty oczywiście we wszystkim wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam prośbę o poradę. Jaką biżuterię dobrałabyś do tej sukienki http://e-simple-cp.com/product-pol-9609-Sukienka.html ?
    Mam do niej czółenka i torebkę z delikatnym odcieniu złotego. Zastanawiam się, czy w ogóle coś dobierać, czy może delikatny naszyjnik, albo tylko kolczyki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kolor sukienki! Według mnie do takiego dekoltu naszyjnik jest już zbędny - ja postawiłabym na strojne dość długie kolczyki - ewentualnie można jeszcze pomyśleć o delikatnym bardzo cieniutkim złotym paseczku.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. A może tylko jakieś delikatne kryształowe kolczyki?
      http://www.apart.pl/pl/srebro,c,1,3,14902
      Sporo na stronie jest więc możesz sobie poszukać.
      Jesli nie chcesz przeinwestować w kolczyki to poszukaj w sklepie czy na stronie Apart, W.kruk itp. Mają spory wybór srebrnej biżuterii która wygląda porządnie i elegancko a będzie kosztować mniej niż sama sukienka :)

      Usuń
    3. Jeansy najbardziej z całej stylizacji mi się podobają. Bluza trochę infantylna tzn.nie mowie ze Ci nie pasuje bo wyglądasz młodo i zresztą sama jestem w podobnym wieku ;) jednak takie bluzy bardziej pasują mi do nastolatków.
      Moim zdaniem super by było gdybyś ubrała choćby zwykła szara/białą oversizowa. Bardziej nudno ale też bardziej odpowiednio do wieku moim zdaniem.
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Moda nie ma metryki i trzeba umieć się nią bawić! Ja wyznaję taką zasadę! Uważam, że najważniejsze to dobrze się czuć w tego typu rzeczach bo jak ktoś robi to na siłę to od razu widać.
      Oczywiście zwykły gładki jednokolorowy t-shirt byłby bardzo bezpiecznym rozwiązaniem, ale czasem warto być odważniejszym i po prostu zaszaleć :) Żyjmy kolorowo.......!!!!

      Usuń
  4. Świetna ta bluza! Ostatnio też mam ochotę na jakieś zabawne wzorki, może jakąś spódniczkę uda mi się wyszukać :-) Zestaw bardzo udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. witam Pania moja zona jest wierna Pani czytelniczka widze ze probuje czerpac inspiracje a ze ja kompletnie jestem cienki w kwestii mody pisze z prosba z racji rocznicy i walentynek chciałem kupic zonie elegancka torebke wiem ze lubi szarosc czy z tej Pani byłaby zadowolona jakie jest Pani zdanie czy jest w miare uniwersalna i jak to Wy mówicie modna na czasie
    https://www.sklep.wittchen.com/product/8970/torebka-damska.html

    i druga prosba czy ten szary komplecik z wywijanymi niebieskimi mankietami tez gdzies mozna zdobyc
    Pozdrawiam Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!!

      Jeśli chodzi o torebkę jedno mogę od razu napisać na pewno ponadczasowa - fajny kolor, fason też jest ok. Myślę, że to będzie dobry zakup :)

      Pozdrawiam bardzo serdecznie i gratuluję pomysłu i chęci :)

      Usuń